[Kayahan14] SymbianXP

    Konu Sahibi
[Kayahan14] SymbianXP
Evet bu en iyi çalışmam oldu yapmak için çok uğraştım ekran görüntüleri aşağıda...













Bayağı bol resimli oldu
Arkadaşlar lütfen emeğin karşılığı olan bi yorum yazın en azından çalışıp çalışmadığını yazın

Dosya aşağıdadır.Sis olan unsigned tir.
Çok Önemli not:Uygulamayı başlatırken menü tuşuna basılı tutup tekrar uygulamayı seçin aksi halde çalışmaz...
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: sixfinger61, kahramanrahe ve devil_

ANIL

Admin
Teşekkürler
 
dostum ne işe yaradığı hakkındada bir bilgi verseydin iyi olurdu... Baktımda boşa uğraşmışsin gibime geldi, sen Bu yaptığın şeyi denedinmi?
 
Tepkiler: Rastan42

akinorta

Üye
dostum ne işe yaradığı hakkındada bir bilgi verseydin iyi olurdu... Baktımda boşa uğraşmışsin gibime geldi, sen Bu yaptığın şeyi denedinmi?

harbiden bende uygulamaları çalıştıracak sanmıştım bildiğin boş
 

MaxipmaN

Üye
menü tusu olayını güncelleme ile gidermen mumkun mu
 

CouTFeeL

Üye
Çöp adam çizebiliyoz oleyyy
 
konu içinde gerekli bilgileri vermezsen kullanıcılar farklı tepkiler verebilir yani Bu yaptığın uygulamayı eğlence amaçlı yaptığını ve bir işlevi olmadığını belirtmelisin konuda... Neyse umarım Bu çalışmalarını ciddi uygulamalar takip eder kolay gelsin
 

MaxipmaN

Üye
böyle ilginç şeyler güzel oluyor pırt sesi çıkaran program yazarmısın
 
Tepkiler: kedi006
    Konu Sahibi
menü tusu olayını güncelleme ile gidermen mumkun mu

kapat kodunu öğrenirsem bilgisayarı kapata ekliycem çok uğraştım da olmadı


- - - Eklendi - - -

Çöp adam çizebiliyoz oleyyy

maalesef sadece öylesine


- - - Eklendi - - -

böyle ilginç şeyler güzel oluyor pırt sesi çıkaran program yazarmısın

sesleri verirsen yaparım


- - - Eklendi - - -


inşallah yaparım saol teşekkür ederim
 

escape72

Üye
gereksiz uygulama emeğe saygı
 

akinorta

Üye
Flash ile oyun yapmaya çalış bence kendini o yönde geliştir. Eğlencelik ama kulanışlı uygulamalarda yapabilirsin. Resimler arası geçişlerin dışında animasyon oluşturma alanında geliştir kendini bence.
 
    Konu Sahibi

oyun olarak büyük risk yapıyorum bunlar arada çerez fakat bi sorunum var sana pm atsam yardımcı olurmusun çok sorum oluyor genelde söyliyim
 

akinorta

Üye
Cevaplamaya çalışırım müsait oldukça
 

M@cros

Üye
Slayt gösterisi gibi ama fena değil.Baya uğraşmışsın galiba.İlla animasyon yapmana gerek yok.Kodlarla çizdiğin animasyondan daha güzel şeyler çıkarabilirsin.
 

asigsasi

Üye




çok güzel olmuş böyle
 
Tepkiler: CanKartaL

gkcll

Üye
way bee bu symbian süper bi sistem aslında her tona giriyor