Kavgada taktikler ?? (:

Sponsorlu Bağlantılar

CarpeDiemm19o5

CarpeDiemm19o5

Üye
taktiğee gerek duymuyorum çarptımmı yarısı boşa gidiyo zaten sonrası Allah ne verdıyse :D
 


CarpeDiemm19o5

CarpeDiemm19o5

Üye
okuldaa hep derlerya oğlun kızımı döver diye bizde tam tersi kızın oğlumu dövüyo derlerdı :d:
 
  • Beğen
Tepkiler: L-LumieRe
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
göm kafayı durmadn yumrukla bu kadar basit
 
TheCower

TheCower

Üye
Vay sıkı takip he :) o değil de bu kickboks a gider arkadaş bacak açma nasıl oluyo bi anlat da aydınlanalım
 

Jestt

Üye
    Konu Sahibi
Konu dağılmış gibi.. taktikler bu kadar mı? :ehe

----------Eklendi @ 00:42:07 ---------- Yazıldı @ 00:40:54 ----------

neyse ya çocuğa kafa göz dalcam, vurmasına fırsat bırakmıcam. :ehe
 

Mareşal

Üye
aga ilk vuran alır. tek takdigim bu. zamanında çok kullandım ama çoğunda dayak yediydim.:)
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
Topukları yagla arkana bile bakmadan kaç
 

Hasan

Üye
...
 
Rock_in_Rollx2

Rock_in_Rollx2

Üye
uğraşma bu işlerle çok sıkışmadikcada kavga etme bak benim lise hayatım bitti bu yüzden açıktan ıkına ıkına bitirdim kıçı kırık üniversiteyi kazandım gene aynı olaylar ama hiç takmıyorum okul bitsin yeter ki patlamam daha başka şekilde olacak... He birde kavga etmekte kararlıysan sakın küpe falan takma baktın çok kişiler kaç onlar delikanlı olsalardı o kadar kişi olmazdı öyle düşün. Her neyse
 
AHMED...

AHMED...

Üye
kavgaya çağır 155i ara .d abi bunlar beni dövüyor abi de .d

senin taktik güzel mis :-)


----------Eklendi @ 06:18:47 ---------- Yazıldı @ 06:17:45 ----------

rakibi zayıflatmak istiyorsan umursama bile psikolojisini iyi bozar
 

Jestt

Üye
    Konu Sahibi
Kavga çıkmadı :ehe
 
ahmet_1231

ahmet_1231

Üye
Arkadaşım kavga hiçbir zaman sorunları çözmez. Allah korusun daha büyük sorunlarla karşılaşabilirsin. İllaki ben kavga edeceğim diyorsan o zaman başka, döveceğin yada dayak yiyeceğin (kavgadan sonra belli olacak :D) adamın yanına boş gitme bi sopa felan ayarla yardımı olur.
 
Mücahit G

Mücahit G

Üye
Hiç öfke yapma . Sinirlenme. Adamı sinir et. Ve kendin sakince kavga yap. Asla Pes Etme diye film vardı. Orda adam öyle yaparak dövüyodu ötekini :)
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye










 
anılbaran

anılbaran

Üye
gizli taktiklerim var ama söylemem :d: genellikle aganız gelsin laa diye bagırıp olaya karıştıgım için no problem :)
 
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
karşındakini tahrik edip ilk hareketin ondan gelmesini bekleki yasal olarak da haklı olabilesin.Sonra da Allah ne verdiyse dal bence :D:D:D
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
Delikanlılıga pek yakışmaya bilir ama yanında biber gazı bulundur. Gözüne gözüne sıkınca hemen o anda nakavt olur.
Biber gazı bulundurmak kullanmak suç unsuru sayılıyor mu acaba :hmmmher halde sayılmıyordur

 

Kǔr Şâd

Üye
Delikanlılık bıçakta, muştada veya herhangi bir emanette değil. Bilektedir..

Bakınız;

[video=youtube;DpJQ2Pbgi7k]http://www.youtube.com/watch?v=DpJQ2Pbgi7k[/video]
 


Üst Alt