Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Kavgada taktikler ?? (:
Sponsorlu Bağlantılar
CarpeDiemm19o5
Üye
taktiğee gerek duymuyorum çarptımmı yarısı boşa gidiyo zaten sonrası Allah ne verdıyse
CarpeDiemm19o5
Üye
okuldaa hep derlerya oğlun kızımı döver diye bizde tam tersi kızın oğlumu dövüyo derlerdı
neyse ya çocuğa kafa göz dalcam, vurmasına fırsat bırakmıcam.
Mareşal
Üye
aga ilk vuran alır. tek takdigim bu. zamanında çok kullandım ama çoğunda dayak yediydim.
haydaravısyon
Üye
Topukları yagla arkana bile bakmadan kaç
Hasan
Üye
...
Rock_in_Rollx2
Üye
uğraşma bu işlerle çok sıkışmadikcada kavga etme bak benim lise hayatım bitti bu yüzden açıktan ıkına ıkına bitirdim kıçı kırık üniversiteyi kazandım gene aynı olaylar ama hiç takmıyorum okul bitsin yeter ki patlamam daha başka şekilde olacak... He birde kavga etmekte kararlıysan sakın küpe falan takma baktın çok kişiler kaç onlar delikanlı olsalardı o kadar kişi olmazdı öyle düşün. Her neyse
rakibi zayıflatmak istiyorsan umursama bile psikolojisini iyi bozar
Jestt
Üye
Konu Sahibi
Kavga çıkmadı
ahmet_1231
Üye
Arkadaşım kavga hiçbir zaman sorunları çözmez. Allah korusun daha büyük sorunlarla karşılaşabilirsin. İllaki ben kavga edeceğim diyorsan o zaman başka, döveceğin yada dayak yiyeceğin (kavgadan sonra belli olacak ) adamın yanına boş gitme bi sopa felan ayarla yardımı olur.
Mücahit G
Üye
Hiç öfke yapma . Sinirlenme. Adamı sinir et. Ve kendin sakince kavga yap. Asla Pes Etme diye film vardı. Orda adam öyle yaparak dövüyodu ötekini
gizli taktiklerim var ama söylemem genellikle aganız gelsin laa diye bagırıp olaya karıştıgım için no problem
vapur dumanı
Üye
karşındakini tahrik edip ilk hareketin ondan gelmesini bekleki yasal olarak da haklı olabilesin.Sonra da Allah ne verdiyse dal bence
haydaravısyon
Üye
Delikanlılıga pek yakışmaya bilir ama yanında biber gazı bulundur. Gözüne gözüne sıkınca hemen o anda nakavt olur.
Biber gazı bulundurmak kullanmak suç unsuru sayılıyor mu acaba her halde sayılmıyordur
Kǔr Şâd
Üye
Delikanlılık bıçakta, muştada veya herhangi bir emanette değil. Bilektedir..