Kashandra'dan mektup...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Kashandra'dan mektup...
http://www.youtube.com/watch?v=gK-GGoqiCMA&feature=player_embedded

 

AYNA

Üye
yalnız çok sağlam reklam yaptılar bu cihaza bir sürü reklam çektiler tanıtım iyi oldu..
paylaşım için tşekkürler..
 

nexpow

Üye
evet fakat ben türkiyede hiç reklamlarını görmedim türk kanallarında o yüzden pek cok bilinmiyo
 

AYNA

Üye
du bakaım telefon türkiyeye gelince yaparlar belkide..
ya ben nokiayı taktir ettim istanbula gitmiştim bir iki günlüğüne orada toüs duraklarında kocaman n8 reklamları vardı şaşırdım..
 
<br />
<br />
nerede oturuyorsun ki?
 

nexpow

Üye
evet bende gittim ayn 26sında avrupa yakasındaydım bazı yerlerde n8 reklamını gördüm navigasyon ön planda
 

AYNA

Üye
evet aynen öyle.ben izmirde hiç rastlamamıştım istanbulda denk geldi banada ne bilim şaşırdım nokia'nın böyle reklam yaptığını bilmiyordum açıkçası..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...