Fahrettin.Onay
Üye
İşlemci fanı kirlendiğinden mi yoksa power'ın içi kirlendiğindenmi çıkıyor kaç senedir çözmüş değilim,kasadan acayip baş ağrıtıcı ses çıkıyor gecen hafta fön ile tozlarını iyice attım ama hala ses cıkarıyor bi çözüm sunabilirmisiniz acaba ?
İşlemcim intel pentium 4 galiba fazla sogutamadıgından ses cıkarabiliyo olabilir mi ? tavsiye ettiğiniz üzare tüm donanımlara bakıcam teşekkür ederim
fanı güzelcene temizle...
göbeğine ise bir damlacık makine yağı iş görür...
Aynı sorun Bendede Vardı güç Kaynagını Söktüm işlemciyi Söktüm Yağladım baktım devam ediyor aynı ses tekrar söktüm ekran Kartının Fanı Bir kanadı Kırılmış acayip ötüyor acaba bu satılıyormudur ekran kartı fan kanadı
Aynı sorun Bendede Vardı güç Kaynagını Söktüm işlemciyi Söktüm Yağladım baktım devam ediyor aynı ses tekrar söktüm ekran Kartının Fanı Bir kanadı Kırılmış acayip ötüyor acaba bu satılıyormudur ekran kartı fan kanadı
