Kartuş Yazmıyor

Breakinq

Üye
    Konu Sahibi
Kartuş Yazmıyor
Arkadaşlar benim yazıcım lexmark2600 kartuşumu doldurdum ama okumuyo yani boş olarak gösteriyor sebebini söyler misiniz ve nasıl düzeleceğini
 

SER_

Üye
Hp 940 kartuşu nasıl doldurabilirim
 


doldurmus zaten

senin kartular 14 ve 15 seri si
sen kartuşun önündeki pinleri alkolle sil(kolanya islak mendil)
sonra olmadı o pinlerden üste iki tanesini bantla ki temas sağlamasın taktıktan sonra yazıcı hata verecek
bi sonra taktığında bantları çıkar kartuşu tanıcak boş görse dayi yazacaktır

--------------- Ekleme ---------------

yazmaya şalışşa dahi yazmassa ıslak mendili masa ya koy kartuşun azını mendile karşı hafif sekilde vur mürekkep geldiyse
düz kağıda ağızı yerde olcak sekilde 5 saniye yavaşça sürt mürekkep gelirse sanşlısın gelmediyese kaynar suya onuda sonra anlatırım
 

Breakinq

Üye
    Konu Sahibi
teşekkür ederim
 
Bence kartuşun bozuldu dolum yaptırdığın yere bi git oraya sor
 

ebabil__

Üye
kartuşu doldurdum fakat mor yazıyor yardımcı olurmusun
 

mubedas

Üye
Arkadaşlar ben kartuşumu 2.dolduruşum son dolduruşumda bişiler oldu bazı arkaadşlarda olduğu gibi hiçbirşey yazmadı sonra elime aldım kartuşu biraz salladım mürekkep aşağı insin diye sonra 4 kat peçete nin üstüne kolonyayı döktüm üstünde dolaştırmaya başladım kartuşu iyice boya gelene kadar hemde ağzı kurumuşsa onu açmak için sonra taktım silik çıktı bununda çözümü var tabi yazıcı ayarlarına girip baskı özelliği normaldir yani bi sayfayı çok hızlı bi yazma şeklidir onu en iyi olarak ayarladım sonra bi kaç yazdırınca belge düzeldiğini farkedersiniz ama bi kaç gün böle yavaş yazdırın ki kartuşunuz kendine gelsin sonra normale alın çok iyi çalışır ) yardımcı olduysam ne mutlu
 
Tepkiler: mardok
kartusu verdigin yere gotur calısmıyor de paranı geri al sonra adam gibi biyere yaptır