wave 1 ghz n8 0,6 ghz
en iyi grafik işlemcilerinden birini taşıyor 391 ram akranları( iphone 4 galaxy s i9000 )
ilk başta bu telefonun iphone 4 den farkı yok daha doğrusu iphone fucker bunu iphone ezmek için demiyorum steve jobs çok kaba biri müşterilerin ihtiyacına keyfi eserse cevap veriyor bir sorunum oldu samsunga mail attım sağolasınlar karşılığı geldi,
medyada çok güzel bir telefon appsten smart office gibi bazı uygulamaları indirdiğimizde meretin yapamacağı şey yok
şunu söyliyim n8 ile kıyasladığımızda wave 'in artıları
ekran
işlemci
grafik işlemci
dokunmatiği
abi be symbian öldü artık devir bada os android ios devri
çok seri bir telefon
mesela oyun oynarken waveden aldığı performansı n8den bekleme
hdmı cart curt şahin görünümlü doğan havası vermiş tel kendini toplayamıyor ne hdmı ne usb yığın algılama bi kendini toplasın ama bu oğlan wavede 1ghz var

kamerasi 12mp güzel ama wavein 5mp 8 mp gibi çok kaliteli
ama 12mp kısa film çekcem diyorsan o ayrı
internette dolaşımı tabiki wave daha üstün
wi-fi kullanımı wave tabiki üstün yinede
mesela ovi mağaza samsung appsten daha iyi olduğunu düşünme hatta kıyaslama
sana şunu söyliyim samsung yapmış yani (bende bir sony walkman ve nokia hayranı idim

)