Telefon Tavsiyesi Karşılaştırma Nokia n8- Samsung wave s8500

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
sefadrsn

sefadrsn

Üye
    Konu Sahibi
Karşılaştırma Nokia n8- Samsung wave s8500
S.A.
Nokia n8- Samsung wave s8500 hangisini alıyım beyler ? Açklarsanız çok mutlu olucam
 


fnldstntn

Üye
Bence N8 al ...Kamerasi cok daha iyi ve isletim sistemi de daha gelismis fakat henuz yeni oldugu icin pek uygulama yok fakat kisa zaman icerisinde cok gelismis uygulamalarda cikar...ve oyun meraklisi isen n8 oyun oynamak cok buyuk bir zevk kablo ile tv ye baglayip oyun oynayabiliyorsun ve n8 usb on the go ozelligi var yani falsh diskini n8 baglayip acabiliyorsun ve icinden istedigin icerigi telefona aktarabilirsin ayrica pc nin faresini de hic bir uygulama yuklemeden telefona baglayip rahatca kullanabilirsin...Karar senin...Secimini yap...
 
schnellmajestic

schnellmajestic

Üye
wave 1 ghz n8 0,6 ghz
en iyi grafik işlemcilerinden birini taşıyor 391 ram akranları( iphone 4 galaxy s i9000 )
ilk başta bu telefonun iphone 4 den farkı yok daha doğrusu iphone fucker bunu iphone ezmek için demiyorum steve jobs çok kaba biri müşterilerin ihtiyacına keyfi eserse cevap veriyor bir sorunum oldu samsunga mail attım sağolasınlar karşılığı geldi,
medyada çok güzel bir telefon appsten smart office gibi bazı uygulamaları indirdiğimizde meretin yapamacağı şey yok
şunu söyliyim n8 ile kıyasladığımızda wave 'in artıları
ekran
işlemci
grafik işlemci
dokunmatiği
abi be symbian öldü artık devir bada os android ios devri
çok seri bir telefon
mesela oyun oynarken waveden aldığı performansı n8den bekleme
hdmı cart curt şahin görünümlü doğan havası vermiş tel kendini toplayamıyor ne hdmı ne usb yığın algılama bi kendini toplasın ama bu oğlan wavede 1ghz var :D
kamerasi 12mp güzel ama wavein 5mp 8 mp gibi çok kaliteli
ama 12mp kısa film çekcem diyorsan o ayrı :)
internette dolaşımı tabiki wave daha üstün
wi-fi kullanımı wave tabiki üstün yinede :)

mesela ovi mağaza samsung appsten daha iyi olduğunu düşünme hatta kıyaslama

sana şunu söyliyim samsung yapmış yani (bende bir sony walkman ve nokia hayranı idim :) )
 

fnldstntn

Üye
Arkadasin islemcide rakamlar onemli degil isleve bak sen ...N8 daha iyi bu konuda forumda bir konu da var...
Sybbian oldu diyorsun fakat bu Symbian^3 henuz yeni dogdu vi diger isletim sistemlerini ezip gecek sen hic uzulme...
Sen n8 oynadigin oyunlari wave de oynayamasiin bile ayrica n8 de usb on the go ozelligi de mevcut bu ozellik su anda piyasada olan j=hic bir telefonda yok....
 
schnellmajestic

schnellmajestic

Üye
edebiyat yapmıyoruz bilim yapıyoruz burada tabiki rakam konuşacak oynatsın hadi mkv kodlu oyun yetmiyor + 60 fps grafik işlemcili oyun (bkz:brother's in arms ) wave i sanarsın psp

sen dünyayı nerden takip ediyorsun bilemiyorum ama galaxy s wave iphone4 kıyasından bu 3 pda öne geçtı htc ve motorola droidleride unutmayalım
ama kamerada üstün
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
nokianın uygulamaları her zman beles oluyor:D İki telefonunda inceledim wave daha güzel gibi geldi.Ama symbian^3 gelisirse tabi ki n8
 
futbol123

futbol123

Üye
n8 tabiki
 

notend

Üye
Samsungun artısı işlemci ve grafik hızı ama n8 geri kalan konularda fark atar yani bi nebze telefonların mercedesi nokia dır nasılki belki diğerleri özellikle öne geçebilir ama teknik destek sağlamlık ve uzun süre kullanım için nokidan şaşma
 
cewikkuwwet01

cewikkuwwet01

Üye
Arkadaşlar daha biraz önce nokia n8 video incelemesi diye açılan konuya bakıyordum platformumuzda
34 dakikalık bir video paylaşılmış hiçbirşey demiyorum onu bir izleyin ondan sonra hala samsung wave ile kıyaslayacak ya da daha iyi diyecek kimse olursa şaşarım ona doğrusu :))) lütfen bir izleyinde resim ve video kalitesinden başka çok ta bir artısı olmayan ve amiral diye abartılan telefonun gerçek yüzünü görün
 

akatakat

Üye
arkadaşlar her iki telefon da güzel ancak; fiyat performans açısından wave derim. çünkü ikisinide kullandım wave fiyatına göre n8 den daha üstün kanaatimce
 

Captain

Üye
bende wave derim nokia symbian 3 felan diyorsunuz da nokia aynı zamanda meego da çıkardı bunların hangisi androide-Mac a yada badaya rakip ? hangisine önem vericek hangisine uygulama çıkartıcak ? ayrıca 1ghz işlemci nerde 680 mghz işlemci nerede ? ;)
 
selinn2

selinn2

Üye
n8 ama telefon daha yeni çıktı o yüzden bılemıorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
356
Cevap
4
Görüntüleme
2K
vedat1966
Cevap
1
Görüntüleme
821
mcnpl4
Cevap
2
Görüntüleme
643


Üst Alt