Kardeşlik

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Kardeşlik
Arapça'da şöyle bi söz var.

Öyle kardeş vardır ki, onu annen doğurmadı.


Canım sıkıldı açmak istedim. Sizce kardeşlik sadece kan ile mi olur?? Saçma falan demeyin yapın bi yorum.

 
sadece kan ile olmaz.bir insanın en gizlilerini ve kişiligini biliyorsam ve hala da kafam uyuşuyorsa o benim kardeşimdir.
 

kpln04

Üye
ama insan genellikle öz kardeşiyle değilde arkadaşı dostuyla dertleşir burda bi haksozlık yok mu?
 

Aege

Üye
Kuzenimle kardeşten daha öteydik.Nerdeyse öz kardeşime göstermediğim sevgiyi birbirimize gösteriyorduk.Ama kuzenimle de kan bağım var sonuçta
 
gelin assassin kardeşliği kuralım.
 
Tepkiler: Amaru Shady

'Patron

Üye
Kardeşlik Sadece kanla Olmaz.
 

Masha

Üye
Kardeşlik kanla olur. Saçma bence.
Dostluk kanla olmaz. Sizin kardeşim dediğiniz arkadaşınız sadece dostunuzdur.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...