Lag gecikme anlamında daha çok online oyunlarda geçen bir terim.
Bu arada konuyu açan arkadaş S.Amoled hakkında şunu demiş '' bir süre sonra canlılığını yitirmesi ve renkleri yanlış göstermesi '' Bunu kim dediyse yanlış söylemiş.
Wave kenarda köşede 5 yıl kullandım 6 yıldan daha eski bir cihaz. Hala ekranı aldığım ilk gün ki kadar canlı sadece bilinçsiz kullanmamdan dolayı ekranda amoled yanması dediğimiz izler var. Bunun dışında renklerde bozulma veya solma asla olmadı. Daha sonra ki panellerle bu durum biraz daha güçleşti zaten tabii mağazalarda ki cihazlara bakarsak ekranlarının linç edildiğini görebilmemiz mümkün. Ekranları sürekli açık kaldığı için ekranda ki sabit şeyler yüzünden amoled yanmasını görmek mümkün.
Şuana kadar S7 alıp pişman olan görmedim. Bence alabilirsiniz