karar veremedim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
karar veremedim
telefon almayı düşünüyorumda htc sensatıon xl mi yoksa htc evo mu ne dersiniz
 

Necmati

Üye
kardeşim ben evocuyum evo alacam büyük ihtimalle ama xl daha yeni ve daha hızlı bir telefon ben evoyu sevdiğimde evo derim ama xl alcak paran varsa hemen kap
 
Sensation XE yi tercih edebilirsin XL ile karşılaştırmasına bak fiyat olarak aynılar hemen hemen zaten.
 

n000k

Üye
Sensation XE yi tercih edebilirsin XL ile karşılaştırmasına bak fiyat olarak aynılar hemen hemen zaten.
fiyatları aynı değil.. XL biraz daha ucuz XE den.. neden diye sorarsan.. XE ye harici hafiza kartı takılabiliyor.. yani 32 GB a kadar yükseltebiliyorsun ama XL kendi hafızasına sahip 16 Gb ve harici hafiza kartı takılmıyor.. 100-150 lira fark var aralarında.. XE yi tercih et bence
 
    Konu Sahibi
evo çift çekirdekli xl tek evo daha hızlı değilmidir ?

bide sanırım evoda şarj sorunu varmış:S
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...