Kara Panter'in dönüşü!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

YsF_90

Üye
    Konu Sahibi
Kara Panter'in dönüşü!
Sarı-lacivertli yönetim yalanlasa da İspanya'da F.Bahçe ile Samuel Eto'o isimleri yine birlikte anılmaya başlandı. Barça'da yeni hoca Guardiola'nın istemediği 'Kara Panter' lakaplı Kamerunlu yıldız için F.Bahçe'nin bir kez daha İspanya'ya operasyon düzenleyeceği öğrenildi

LİSTEDE İLK SIRADA
F.Bahçe'de bir süre önce küllenir gibi olan
Eto'o aşkı yeniden alevlendi. Yönetimin "Eto'o ile ilgilenmiyoruz" açıklamasına rağmen yıldız futbolcuyla ilgili gizli planlarının olduğu ileri sürüldü. İspanyol gazetecilerin yanı sıra kulüp çevrelerinden sızan bilgilere göre, F.Bahçe'de yabancı golcü listesinin ilk sırasında Samuel Eto'o ismi yazılı. F.Bahçe'nin yıldız futbolcuyu almak amacıyla atak başlatma hazırlığında olduğu ve bu transfer için 25-30 milyon euro civarında bir rakamı gözden çıkardığı belirtildi.

BAŞKAN GÖRÜŞECEK
Eto'o'yu başkan Aziz Yıldırım'ın yanı sıra teknik direktör Aragones'in de çok istediği kaydedildi. Aragones'in "Onu alırsak forvette Avrupa'nın en güçlü ekiplerinden biri oluruz" dediği ifade edildi. Eto'o'nun kaderi Kezman veya Maldonado'ya bağlı. Bu iki futbolcudan biri satılır satılmaz Barcelona ile pazarlıklara yeniden start verilecek. Operasyonu başkan Yıldırım'ın bizzat kendisinin yöneteceği öğrenildi. Barça'nın yeni hocası Guardiola, Eto'o'yu istemediğini açıkça dile getirmişti.
 

schumici

Üye
eto'o nasıl istenmez yaa ben bu adamları anlamıyorum.

eto'nun bizim takımımıza gelmesini herşeyden çok istiyorum.lakin şu andan itibaren çok zor. çünkü 6+2de yedeğe oturtmak zorunda kaldığınız oyuncular çok klas oyuncular olcak.

ama herşeye rağmen eto'o yine de gelsin fenerli eto'o olsun. inşallaaaaaaaaaahhhhhh

haberin için çok çok sağol kardeşim
 

DiaBLoS

Admin
yok yok olmaz..İnanmıyorum şahsen Gelirse asrın oyuncusu olur
 

YsF_90

Üye
    Konu Sahibi
inşallah gelir kardeşim. bu konuda bütün fenerbahçeliler tek gönül. gelmesin diyen olmaz bence. yorumun için ben teşekkür ederim.
DiaBLoS™;1000686' Alıntı:
yok yok olmaz..İnanmıyorum şahsen Gelirse asrın oyuncusu olur
inşallah gerli, biz olumlu düşünelim. dediğin gibi gelirse asrın oyuncusu olur. yorumun için teşekkür ederim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular