- Durum
-
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
amuda kalkmış olan güzelmiş
Şuu Ilk Bastakılerı Ağzıma Atar Yerım Lannn
Kar Yemeği Severımde
Gercı Kanımı Emmeyıde Severim
Şuu Ilk Bastakılerı Ağzıma Atar Yerım Lannn
Kar Yemeği Severımde
Gercı Kanımı Emmeyıde Severim
Süper ya ters durana bayıldım
8 yıldır kar görmüyorum ya yağmadı gitti ya
8 yıldır kar görmüyorum ya yağmadı gitti ya
yazık yav sana
8 yıldır kar görmüyorum ya yağmadı gitti ya
her yıl sivereğe kar yağarken sen nasıl görmedin
- Durum
-
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...