Kar-dan Adamlar :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
amuda kalkmış olan güzelmiş
 

Şuu Ilk Bastakılerı Ağzıma Atar Yerım Lannn
Kar Yemeği Severımde

Gercı Kanımı Emmeyıde Severim
 

qirL1903

Üye
Süper ya ters durana bayıldım
 

zaza

Üye
8 yıldır kar görmüyorum ya yağmadı gitti ya
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...