kapının kolu...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

jöly

Üye
çok güzelmiş...
 

thebora

Üye
Her tablonun derin bir anlamı oluyor...
çok güzelmiş sağol
 

Altun.

Üye
Aslında tablonun altına veya arkasına açıklamalarını yazsalar güzel olur gerçekten özelliklede picasso için :d
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...