TheSoftware
Üye
-
Konu Sahibi
-
avatar a tıklayınca lise defteri açılıyor haberin olsun
e script doğuştan mı vardı kendisi yapmıştır belkiPhp geliştirici miyaptigin facebook cakmasi bir scripti kurmak sadece
e script doğuştan mı vardı kendisi yapmıştır belki
script çekirdek olarak bana geldi bende geliştirdim en son halini kullanıyorum çalıntı değil, değil üzerinde ve çeşitli uygulamalarında emeklerim var sadece script kursam gözlerimi kaybetmezdim emin ol.
hocam ben emrullah enkazcı yanisağol hocam bilgi için.lise-defteri.com alan adida bana aittir yanlış anlaşılma almasın.
tebrikler ilk üye oldun ve bizden tam 10 tl bakiye kazandın.lütfen kullandığın operatörü ve numaranı özel mesajla gönder kanka
hocam ben emrullah enkazcı yanikimlik ele çıktı offf lise-defteri kapandımı ya onu kanka naber mi yaptınız off ya
1o tl yolladinmi harbiden ?
Ben Siteyi Gormedimm .. Ama Her Ne Olursa Olsun ..
Bir Isin Icinde 1 Dakika Bile Emek Varsa .. Sayqi Duyulur ..
Sağol hocam inan ki çok geceler sabaha kadar bu sistemle uğraştım.
Sitenin mobil sürümü yokmi kardeş ?
Abicim ben uye olamadım yahu. Ne captchaymıs. O mu yanlıs yoksa sartkarı mı yerine getiremedim anlamadım...
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?