Kan benim damar benim

    Konu Sahibi
Kan benim damar benim
[video=youtube;CE8T34hp5Q0]http://www.youtube.com/watch?v=CE8T34hp5Q0[/video]
 

Enes

Üye
Dalga geçilmesi hoş değil bence sonradan yapılan röportajlarda hasta olduğu belirtildi
 
Katılıyorum. Ayrıca bu konuda bir kaç kez açıldı.
 
Tepkiler: Enes

Samet.25

Baya hasta diolar çocuğa ama biz hastaligiyla dalga gecmiyoruz söyledikleri komik olduğu için guluyoruz mesela otistik biri olsa yaptigi hareketler ile dalga gecsek haklisiniz
 

Uhops

Üye
İnternette röportajı var ailecek anlatıyorlar durumu çucuğun baya bi hastalığı varmış.
 

Heroata

Üye
Hasta olmasaydi orada kufur etmesine ailesi bu kadar rahat davranmazdi bence
 
acıdım ama çocuk baya galaylamış hastaneyi