bn kıbrısta ögrencıyım.2 ay önce buraya gelmeden önce türkiyeden hat almıstım ve kampuscel tarıfesı wardı.geldıgım zamandan beri herşey iyi gidiyordu 3kontorden sonra 1000msj bedava atabiliodum turkcelli arkadslarıma türkiyeye.son 4 gündür msjlar 4 kontor oldu ve 3msjdan sonrasıda bedava olmuo.müşteri hizmetlerini aradım sorun wardır dediler ama türkiyeden hala bana bedava msj atabiliyolar.bu sorunun neden oldugunu bilen warmıdır acaba ? herzamanda müşteri hizmetlerini arıyamıyorum çok kontor gidio kıbrısta oldugum için.beni bilgilediren olursa sevinirim...