Kamera tuşuna bastığımda ..

sameet33

Üye
    Konu Sahibi
Kamera tuşuna bastığımda ..
hep yerleşik uygulama açılıyor, ayarlara girdim değiştiricem pro cam yapıcam ama oraya tıkladığımda sadece yerleşik kamera gözüküyor, gdr2 yüklü yani o ayar gözüküyor ama sadece yerleşik ugulama varmış gibi genişliyor o sekme. bunu nasıl düzeltebilirim sizlerin başına geldimi?
 

telefonunda Pro cam ın yüklü olduğuna emin misin? Yüklendiğinde listede çıkıyor çünkü.
 
O dediğin amberi yükleyenler yapabiliyor.Bendede yok o özellik ama gdr2 yuklu
 
Ben de Amber yüklü kullanıyorum , sadece bir sorunu var telefon kilitliyken kamera tuşuna bastığında parola istiyor ,sadece bekle
 
htcde de öyle oraya bastığımda genişliyor ama değişmiyor. siz yine iyisiniz amber ile aktif edebiliyorsunuz bizde aktif olmuyor ama yurtdışında aktif olan 8s ler varmış . hatta data sense bile gelmiş
 

Hagios

Üye
Amber ile geliyor o dediğin özellik.
 

sameet33

Üye
    Konu Sahibi
amberle geliyorsa koymamaları lazım oraya ayarlarda var ama değiştirilmiyor işte. neyse amberi bekleyecez teşekkür ederim