Kamera İle Virüs Taratma Oyunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
qawhaposanor

qawhaposanor

Üye
    Konu Sahibi
Kamera İle Virüs Taratma Oyunu
Eskiden bir telefonda bi oyun vardı. Kamera olan telefonda oyunu açınca etrafta virüs gibi birşeyler gözüküyordu... O oyunu arıyorum.... Adını bilen varsa söyleyebilir mi acaba??
 


Starsley

Evet arkadaşım 3230 da o oyun çok oynadım ama bitiremedim :) hala oynuyorum ve bence eşi benzeri yok bu oyunun adı Agentvi arkadaşım
 
qawhaposanor

qawhaposanor

Üye
    Konu Sahibi
sağol bakacam rep atıyımmı :D

--------------- Ekleme ---------------

baktım ama bu değil ya dağişik birşey
 

Starsley

Yok arkdaşım ismi Agent vi oyunun 5 yıldır oynadığm oyun
 
futbol123

futbol123

Üye
benim eski telefonumdada vardı harika bir oyun
 
Trackmania

Trackmania

Üye
Evet arkadaşım 3230 da o oyun çok oynadım ama bitiremedim :) hala oynuyorum ve bence eşi benzeri yok bu oyunun adı Agentvi arkadaşım

Eşi benzeri yok demek ? o oyunu bende biliyordum sinek falanda avlıyorsun virüsleride avlıyordun ama bu ondan daha kaliteli ;) eşi benzeri yok deme ;)


_________-

 

Starsley

Kardş eşi benzeri yok diyorum çünkü yok dünyanın en iyi oyunu demiyorum farkındaysan şaşırma
 
qawhaposanor

qawhaposanor

Üye
    Konu Sahibi
ikinci oyun da muhteşem ya benim telefon versiyonu çıktıysa oynarım onu :D
 
Trackmania

Trackmania

Üye
bende en iyi oyun demiyorum kaliteli olanlari war diyorum , esi benzeri var diyorum ;) biraz symbiandan uzaklas at gözlügü gbi karsya bakma. Saga bak sola bak.
 

Starsley

Sen bana o oyunu bi eşini göster yani ıspatla ondan sonra gel var de anladın kardeş sırf mesaj sayım yükselsin diye laf salatalığı yapma ;)
 

CirkinAdam

Üye
viruskiller senin aradığın ama yeni versiyonu yok:ağlarım:
 
  • Beğen
Tepkiler: qawhaposanor
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt