Kamera çalışmıyor

Hasan

Üye
    Konu Sahibi
Kamera çalışmıyor
Telefonun kamerasına giriyorum açılmıyo hata da vermiyo ekran olduğu gibi kalıyo değişen hiç bi şey yok neyden kaynaklanıyo ki
 
son yükledigin uygulamalar engelliyodur belki yada düştü mü bu ara hiç
 

u_cosar

Üye
Bak bekli telefonun kamera ile ilgili donanımı arızalanmış olabilir veya telefonun yazılımsal bir hatası olabilir önce bir format at olmadı teknik servise götür.
 

mstf_l

Üye
önce bi kamera uygulaması yükle ordan anlarız donanımsal mı yazılımsal mı
 

Hasan

Üye
    Konu Sahibi
hala aynı
 
dostum ben okulda sırada otururken elimden düştü tel 6210 navigator yere degil 10-20 cm üstten sıranın üstüne düştü cok hafif bi düşme ama nolduysa kamerası bozuldu telefonun o günden sonra kameraya girince ekran siyah kalıyordu hiç bi tuş tepki vermiyordu batarya cıkarıp takıyordum sonra telefonu yanlardan sıkınca acılıyordu bunu keşfettim kameraya gircegim zaman kalıyordu öyle telefona ekranın yan tarafından bastırıyordum kamera kısmını calısıyordu öyle bi sorun olabilir
 

Hasan

Üye
    Konu Sahibi
bende hiç açılmıyor ki ekranda hiç bi tepki yok ne kasılma ne hata ne ekranın simsiyah kalması
 

Hasan

Üye
    Konu Sahibi
son bi reset atıyorum
 
Sanmam. Kamera ile ilgili yükledigin herseyi sil. Çalışmaz ise bir de hafıza kartını çıkart reset at dene bakalım çalışacak mi? Sebebi genelde şu oluyor : bir kamera programı kuruyorsun onda varsayılan kamera programını kendi ayarlıyor veya sen ayarlıyorsun. Programı silsen de o ayar Öyle kaldığı için orijinal kamera açılmıyor .
 

Hasan

Üye
    Konu Sahibi
kill me den kaynaklanıyor da olabilir
 

Hasan

Üye
    Konu Sahibi
hafıza kartını çıkartıp reset attım yine aynı

----------Eklendi @ 19:01:11 ---------- Yazıldı @ 18:46:31 ----------

kill me yi sildim değişiklik yok
 
hafıza kartını çıkartıp reset attım yine aynı

----------Eklendi @ 19:01:11 ---------- Yazıldı @ 18:46:31 ----------

kill me yi sildim değişiklik yok

kamera ile ilgili kurduğun programlar hangileriydi ? (sildiklerin de dahil )
 

Hasan

Üye
    Konu Sahibi


kamera ile ilgili kurduğun programlar hangileriydi ? (sildiklerin de dahil )

Comeks_v.3.00,Baable v1.3.1 S60v3 S60v5 SymbianOS9x Signed Türkçe,ImageEditor3.14,PhotoNova v1.0 S60v3,ProPaintMobile,Resco Photo Viewer v6.00 v3.v5 Unsigned Türkçe,WildPalm PhotoArt v1.03 S60v3_maxicep.com

Bunlari sildim ımage editor hariç
 

Hacı işin biraz zor ve uzun sen en iyisi format at. ( ya da sistemden atık dosyaları bulup sil)
 

Hasan

Üye
    Konu Sahibi
atık dosyalar derken ?
 
mesela open4all yamasını açıp xplore ile hem c'de hem de e'de Comeks yazıp aratarak çıkan sistem dosyalarını silmek gibi. bunu hepsi için yapmak gerek
 

Hasan

Üye
    Konu Sahibi
reksio.ini
systemking.ini

C/system/apps burdu bu dosyalar var alakası var mi ki