Kaliteli Bir Tema HTC-By-Invaser.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Kaliteli Bir Tema HTC-By-Invaser.
Çok Hoş Kalıteli Bir Tema Arkadaşlar.
Tavsiye Ederim.
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: Lord_oF_Dark, ibrahim539, aLone ve 4 diğerleri

casflow

Üye
kalite anlayınış bumu ey allmhım ya genede teşekürler.
 
emeğine sağlık teşekkürler...
 

ltfllh

Üye
kalite anlayınış bumu ey allmhım ya genede teşekürler.
herkesin zevkleri farklıdır biraz saygılı olalım lütfen sen herkesin sevidini sevmek zorunda deilsin herkesde senin KALİTELİ olarak gördüklerini kullanmak zorunda deil amacın adamı rezil etmekse ztn edememişşinde cevabı gördüm ama biraz emeğe saygı
 

habbuj

Üye
süper paylaşım çok sağol
 

gamsiz76

Üye
bu temayı nasıl kuruyoruz dostum yardımcı olabilirmisin biraz acemiyim şimdiden teşekkürler tema çok güzel çünkü
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...