blackmetalic
Üye
Kaleci Volkan'dan Lincoln yorumu
Fenerbahçe'nin milli kalecisi Volkan Demirel, hafta sonunda Galatasaray ile yapacakları derbi maçın tansiyonunun çok yüksek olacağını belirterek, “Bir de bunların yanına başka şeyler ekleyerek havayı daha da ağırlaştırmanın, ortamı daha da germenin bir gereği yok” dedi.
Volkan Demirel, ligde
“Maçın tansiyonu zaten çok yüksek olacak. Bu her Galatasaray-Fenerbahçe maçı için geçerli olan bir şey. Bu maç puan durumu ve klasman açısından ligin belki de en önemli maçı haline geldi. Bütün bunlar maçın büyüklüğünün sebepleri. Bir de bunların yanına başka şeyler ekleyerek havayı daha da ağırlaştırmanın, ortamı daha da germenin bir gereği yok.”
“Biz futbolcuyuz ve burada işimizi yapıyoruz” diyen milli kaleci, şöyle devam etti: “İşimiz en iyi şekilde hazırlanıp, çıkıp sahaya topumuzu oynamak. Bunun dışında kafamızı yormamız gereken bir şey yok. Takımdaki tüm arkadaşlarım, görev alacakmış gibi tüm gücüyle, tüm düşüncesiyle derbi maça ve galibiyete hazırlanıyor. O yüzden bizim bu sözlerle, bu demeçlerle uğraşacak, bunlara göre tavır takınacak durumumuz yok. Biz sadece galibiyeti düşünüyoruz. Biz profesyoneliz, sahayı çıkıp işimizi yapacağız.”
“LİGİN DÜĞÜM MAÇLARINDAN BİRİNİ OYNAYACAĞIZ”
Volkan Demirel, derbi maçtan çıkacak sonucun ligin şampiyonunu belirleyebileceğini söyledi. Ezeli rakipleri, ebedi dostları
Volkan Demirel,
Fenerbahçe'nin milli kalecisi Volkan Demirel, hafta sonunda Galatasaray ile yapacakları derbi maçın tansiyonunun çok yüksek olacağını belirterek, “Bir de bunların yanına başka şeyler ekleyerek havayı daha da ağırlaştırmanın, ortamı daha da germenin bir gereği yok” dedi.
Volkan Demirel, ligde
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ile 27 Nisan Pazar günü yapacakları derbi maçla ilgili kulübün resmi internet sitesinde yaptığı açıklamada, ezeli rakipleriyle yaptıkları Fortis Türkiye Kupası'nda
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ile yaşadığı olayların hatırlatılması ve hafta içinde verilen demeçler konusunda şunları kaydetti:“Maçın tansiyonu zaten çok yüksek olacak. Bu her Galatasaray-Fenerbahçe maçı için geçerli olan bir şey. Bu maç puan durumu ve klasman açısından ligin belki de en önemli maçı haline geldi. Bütün bunlar maçın büyüklüğünün sebepleri. Bir de bunların yanına başka şeyler ekleyerek havayı daha da ağırlaştırmanın, ortamı daha da germenin bir gereği yok.”
“Biz futbolcuyuz ve burada işimizi yapıyoruz” diyen milli kaleci, şöyle devam etti: “İşimiz en iyi şekilde hazırlanıp, çıkıp sahaya topumuzu oynamak. Bunun dışında kafamızı yormamız gereken bir şey yok. Takımdaki tüm arkadaşlarım, görev alacakmış gibi tüm gücüyle, tüm düşüncesiyle derbi maça ve galibiyete hazırlanıyor. O yüzden bizim bu sözlerle, bu demeçlerle uğraşacak, bunlara göre tavır takınacak durumumuz yok. Biz sadece galibiyeti düşünüyoruz. Biz profesyoneliz, sahayı çıkıp işimizi yapacağız.”
“LİGİN DÜĞÜM MAÇLARINDAN BİRİNİ OYNAYACAĞIZ”
Volkan Demirel, derbi maçtan çıkacak sonucun ligin şampiyonunu belirleyebileceğini söyledi. Ezeli rakipleri, ebedi dostları
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ile ligin düğüm maçlarından birini oynayacaklarını vurgulayan Volkan, “Bu maçtan çıkacak sonuca göre, belki de ligde şampiyon belirlenecek. Yani bütün bir sezonun ağırlığını bu maçta hissedeceğiz. Bu durum, rakip
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
için de geçerli. Bizim klasmanda küçük de olsa bir avantajımız var. Ancak biz bunu hiç dikkate almadan galibiyet için sahaya çıkacağız. Herkesin kafasında bu maçı alıp rahatlamak var” diye konuştu.Volkan Demirel,
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ile yaptıkları Fortis Türkiye Kupası çeyrek final rövanş maçında
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ile yaşadığı gerginlik sonrası kırmızı kart görüp, 4 maç ceza almıştı.
