trsword52
Üye
Kalan Kota Bilgisi
Bol kepçe 6 gb tarifesindeyim. Internetimin bitmesine yaklaşık 1.5 gb internet hakkım vardı. Tarifenin yenilenmesine daha uzun bir süre olduğu için Sınırsız 2 gb paketi aldım.
Buraya kadar hiçbir sıkıntı yoktu. Ta ki fatura belli olana kadar. Gelen fatura 82 küsür lira. Müşteri hizmetlerini aradım bana internet kotamı aştığımı söylendi. Sınırsız 2 gb paketin olduğunu söylediğimde ise paketi 6 gb bittikten sonra almışım hatta hattıma 3 kere ek 250 mb internet tanımlamışlar.
Sınırsız paketi kendi internetim bitmeden önce aldığımı ne kadar anlatsam da sonuç tabi ki nafile oldu.
Neymiş son 12 saat dahil değilmiş. Tam ve kesin olarak kalan haklarımı öğrenmek için 12 saat beklemem gerekiyormuş.
Diğer gsm hatlar da kalan kota bilgisi tam olarak verilmesine rağmen bu özellik hala Türk telekom da yok.
Şimdi bi daha böyle bi duruma düşmemek için tavsiyeniz var mı? Ayrıca kesin kota bilgisi öğrenebileceğimiz bi yöntem var mı?
Unutmadan aylık tivibu paketi de tanımlı. Acaba normal internetimi etkiler mi? Tivibu paketinde geçen ay yaklaşık 3.5 gb kota kalmıştı.
Buraya kadar hiçbir sıkıntı yoktu. Ta ki fatura belli olana kadar. Gelen fatura 82 küsür lira. Müşteri hizmetlerini aradım bana internet kotamı aştığımı söylendi. Sınırsız 2 gb paketin olduğunu söylediğimde ise paketi 6 gb bittikten sonra almışım hatta hattıma 3 kere ek 250 mb internet tanımlamışlar.
Sınırsız paketi kendi internetim bitmeden önce aldığımı ne kadar anlatsam da sonuç tabi ki nafile oldu.
Neymiş son 12 saat dahil değilmiş. Tam ve kesin olarak kalan haklarımı öğrenmek için 12 saat beklemem gerekiyormuş.
Diğer gsm hatlar da kalan kota bilgisi tam olarak verilmesine rağmen bu özellik hala Türk telekom da yok.
Şimdi bi daha böyle bi duruma düşmemek için tavsiyeniz var mı? Ayrıca kesin kota bilgisi öğrenebileceğimiz bi yöntem var mı?
Unutmadan aylık tivibu paketi de tanımlı. Acaba normal internetimi etkiler mi? Tivibu paketinde geçen ay yaklaşık 3.5 gb kota kalmıştı.