var abi tabiki senseinin konu dışında konu açtığı kaç kere görülmüş bak bende beğenmedim, sebebi bu değil ama benim beğenmeme sebebim mobilim ve tapatalkım yok
var abi tabiki senseinin konu dışında konu açtığı kaç kere görülmüş bak bende beğenmedim, sebebi bu değil ama benim beğenmeme sebebim mobilim ve tapatalkım yok
Abi hepsi tamamda Sevgili Sensei nedir yahu hatıra defterimi bu o sopayı da indirelim abi istersen hani biz de fikirtepe çocuğuyuz inceden şaka şaka komşuyuz abi unuttunmu saygılar