Kadın çenesi...

RowneSM

Üye
Al bakalım
 

KayraBey

Üye
Sen bunu kurma Aras.ayni bölümde Tapatalk hd 1.2.3 var onu kur tablete.bildirim de var.biri mesajina alıntı yapinca ve beğenince bildirim geliyor
 
Tepkiler: x-scarface
Sen bunu kurma Aras.ayni bölümde Tapatalk hd 1.2.3 var onu kur tablete.bildirim de var.biri mesajina alıntı yapinca ve beğenince bildirim geliyor

Tamamdır abim eyvallah.


- - - Eklendi - - -

1.2.2 gördüm 1.2.3 yok
 
Tepkiler: Dede
    Konu Sahibi
Konuyu gereksizlere mi taşıttırsak napsak
 
Tepkiler: Dede

KayraBey

Üye
Konuyu gereksizlere mi taşıttırsak napsak

Senin hiçbir konun gereksiz olmaz Sensei.senin konularını beğenmeleri için uğraşıyorum

Tamam bu kadar yeter.Dağılın Sensei kiziyor.Başı agrimis.!!!
 
Tepkiler: x-scarface
    Konu Sahibi


Senin hiçbir konun gereksiz olmaz Sensei.senin konularını beğenmeleri için uğraşıyorum

Tamam bu kadar yeter.Dağılın Sensei kiziyor.Başı agrimis.!!!
Abi uğraşmana gerek yok ki zorla mı beğendirtçez
 
Tepkiler: Dede
    Konu Sahibi


Zaten bu aralar yalnizlik çekiyorsun.birazcık mutlu ol istedim Sensei aril:
Sağol abim
Ama yalnız değilmişim ben ya
Bir sürü arkadaşım var bana destek olan dostlarım var onların varlığı mutlu ediyor beni
Tabi sizlerin de
 
Tepkiler: Dede
Kimse Sensei'nin açtığı bu konuyu beğenmemiş.özel bir sebebimi var gençler

var abi tabiki senseinin konu dışında konu açtığı kaç kere görülmüş bak bende beğenmedim, sebebi bu değil ama benim beğenmeme sebebim mobilim ve tapatalkım yok
 
Tepkiler: Dede

KayraBey

Üye


var abi tabiki senseinin konu dışında konu açtığı kaç kere görülmüş bak bende beğenmedim, sebebi bu değil ama benim beğenmeme sebebim mobilim ve tapatalkım yok

Yazik sana Haliscan madem beğen butonu yok o zaman buraya yaz.

Sevgili Sensei konunu cok beğendim de
 
Abi hepsi tamamda Sevgili Sensei nedir yahu hatıra defterimi bu o sopayı da indirelim abi istersen hani biz de fikirtepe çocuğuyuz inceden şaka şaka komşuyuz abi unuttunmu saygılar
 
Tepkiler: Dede