kadıköyde bayram bayram ne mitingi bu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
'İbrahim'

'İbrahim'

Üye
    Konu Sahibi
kadıköyde bayram bayram ne mitingi bu
başka işleri yok anca yürüyüş yapıyolar onlar yüzünden 30 dk yol yürüdüm işe geç kalcam teker teker agızlarını kırmak istiyorum :D
 


Samsun55''

Samsun55''

Üye
fenerlilermi o yürüyûşü yapanlar
 
'İbrahim'

'İbrahim'

Üye
    Konu Sahibi
bilmiyorum yolu kesmişler uzaktan grdm tam göremedim kimler olduğunu----------Eklendi @ 12:20:10 ---------- Yazıldı @ 12:16:18 ----------barış ve kardeşlik mitingiymiş
 
guero38

guero38

Üye
sende başka yoldan git yolmu yok koca istanbulda
 
'İbrahim'

'İbrahim'

Üye
    Konu Sahibi
gören sancak tek br yol kapamşlar 5 6 yol kapalısadece yürüyerek gdblrsn
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
ayy kadiköy :( cok özledim orda gezmeyi.(
 
Silinen Üye 166392

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
kadıköyde mitingin olmadığı gün mü var :D
 
'Lorelai

'Lorelai

Üye
canları sıkılıyor bir miting yapalım diyorlar , çıkıp yapıyorlar işte.
 
greenmile

greenmile

Üye
1 mayısa da karşı mısınız merak ettim
 
'İbrahim'

'İbrahim'

Üye
    Konu Sahibi
ayy kadiköy :( cok özledim orda gezmeyi.(
Eski kadıköy tmm gezlr ama artk btmş kadıköy

----------Eklendi @ 19:57:41 ---------- Yazıldı @ 19:57:16 ----------

canları sıkılıyor bir miting yapalım diyorlar , çıkıp yapıyorlar işte.
Aynen öle

----------Eklendi @ 19:59:02 ---------- Yazıldı @ 19:57:41 ----------

1 mayısa da karşı mısınız merak ettim
Bunun 1 mayısla alakası yk ama miting yapıyolarsa trafiğe kapalı alanda yapmalarını tavsiye edrm kmseyi rahatsız etme hakları yok
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Arkadaşlar Haberleri İzlemiyorsunuz Sanırım Bugünkü Miting Sözde Barış mitingi Adında pkk Sempatizanları Tarafından düzenlenmiştir Zaten alanda ses bombası patladı olaylar çıktı
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 166392
XER01

XER01

Üye
PKK miting'i, ordunun teröristleri ağlatmasını protesto ediyorlar..
 
greenmile

greenmile

Üye
bugünkü mitingten haberim yoktu :)
 
enginzz

enginzz

Üye
eskı tadı yok kadıkoyun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt