kaç kişi galaxy s4 kulanıyor ??

Sponsorlu Bağlantılar

sanal hacker

sanal hacker

Üye
    Konu Sahibi
kaç kişi galaxy s4 kulanıyor ??
kaç kişi galaxy s4 kulanıyor ?? :D


merak hacı :D
 


UpOneTR

UpOneTR

Üye
-1 ben kullanmıyorum :)
 
Haluk.

Haluk.

Üye
Biz nerden bilelim ki
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
-2 biz s3 cüyüz :D
 
  • Beğen
Tepkiler: sanal hacker
UpOneTR

UpOneTR

Üye
Laf olsun işte :) fakiriz la biz bu forumda pek yoktur :)
 
Haluk.

Haluk.

Üye
?
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
Vallaha kokuyo susuzluktanda kokuyo :)
 
sanal hacker

sanal hacker

Üye
    Konu Sahibi
bakmakla görmek farklıdır :D
 
TheMadness

TheMadness

Üye
-3 ve bir daha Samsung cihaz almayı düşünmüyorum(özellikle s4)
 
ANIL

ANIL

Admin
Buyrun kullanıyorum :D
 
doctorrr

doctorrr

Üye
Pehn .s .s
 
Haluk.

Haluk.

Üye
-4
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
konu gereksizlere taşınmış :kop2:
 
Baskentliia

Baskentliia

Üye
biz kullanamıyoruz daha
 


Üst Alt