kablosuz (wireless) iletişimi türkler buldu.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
GuNSTuR

GuNSTuR

Üye
    Konu Sahibi
kablosuz (wireless) iletişimi türkler buldu.
Rus fizikciler yerin 100 metre altinda bakir tel bulduklarini, bunun ise atalarının bundan 1000 yil öncesinde telefon şebekelerinin olduğunu kanıtladığını duyurdular.

Bu olaydan 1 hafta sonra Amerikan gazetelerinde ilginç bir manşet. Amerikan bilim adamlari yerin 200 metre altında 2000 yil öncesine ait fiberoptik hatlar bulduklarını, bunun ise, Amerikan toplumunun Ruslardan 1000 yil öncesinde gelişmiş dijital haberleşme sistemleri olduğunu söylediler.
Bir hafta geçmeden Türk gazetelerinde yeni bir manşet. Türk bilim adamlari yerin 500 metre altına kadar kazdiklarını ve hiçbir şey bulamadıklarını, bunun ise atalarının 5000 yıl öncesinde kablosuz (wireless) iletişim sistemlerini kullandıklarını ispatladığını iddia ettiler.
 


The uN![q]uE

The uN![q]uE

Üye
:D wireles i türkler bulmuş
 
in_dream

in_dream

Üye
bluetootuda biz bulmuşuzdur belkim , :D
 
yasirarslan

yasirarslan

Üye
:):)
 
red_dragon_70

red_dragon_70

Üye
:ehe
 
bora006

bora006

Üye
Daha önce bir çok yerde görmüştüm sağol
 
1980ece

1980ece

Üye
Rus fizikciler yerin 100 metre altinda bakir tel bulduklarini, bunun ise atalarının bundan 1000 yil öncesinde telefon şebekelerinin olduğunu kanıtladığını duyurdular.

Bu olaydan 1 hafta sonra Amerikan gazetelerinde ilginç bir manşet. Amerikan bilim adamlari yerin 200 metre altında 2000 yil öncesine ait fiberoptik hatlar bulduklarını, bunun ise, Amerikan toplumunun Ruslardan 1000 yil öncesinde gelişmiş dijital haberleşme sistemleri olduğunu söylediler.
Bir hafta geçmeden Türk gazetelerinde yeni bir manşet. Türk bilim adamlari yerin 500 metre altına kadar kazdiklarını ve hiçbir şey bulamadıklarını, bunun ise atalarının 5000 yıl öncesinde kablosuz (wireless) iletişim sistemlerini kullandıklarını ispatladığını iddia ettiler.
süper:ehe:ehe
 

_KadirşinaS_

Üye
Hiç güleceğim yoktu. Ama hiç yoktu, böyle kasa kasa bir hal olmuştum. Sayende baya gevşedim:kop:
 
xkadir61

xkadir61

Üye
o zaman patentinide almak lazım bunun
 
oTToMaNiAc

oTToMaNiAc

Üye
:kop::kop::kop:
 
Nazy

Nazy

Üye
:kop: Ağlanacak halimize
 
masub

masub

Üye
eh idare eder
 
YsF_90

YsF_90

Üye
ya biz Türklerin yapamayacağımı var, nerde olsak üstünlüğümüzü gösteririz. güzel fıkra paylaşım için teşekkür ediyorum
 
Atakan

Atakan

Üye
komik vallaü
 
FerreT

FerreT

Üye
:ehe
 
jatvalca

jatvalca

Üye
zuhahaha koptum ya
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt