derya1978
Üye
-
Konu Sahibi
-
Aynı dertten bende muzdaribim, 10 yıldır kullandığım logitech m505 artık tıklamada sorun çıkartıyor, bunların içindeki buton değiştirilse en az 5 yıl daha gider, imkan bulursam değiştirmeyi düşünüyorum... Sakın gidip de ucuz kullan at traş bıçağı gibi olan mouse almayın.
Zamanında a101 den aldım, içinde pilide vardı. 10 liraya kablosuz, hemde pili var, bu fiyata olamaz dedim, dediğimde oldu. Daha içindeki pil bitmeden 2 hafta kullandım scroll tuşu bozuldu. Demem o ki ucuz ürün almakla parayı sokağa atmak aynı şey. Tavsiyem kalite bişey alın.
Benim markaya olan güvenimden dolayı ucuz bişey ararsanız bunu alın, 80 lira.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ama sessiz olsun, iyice bişey olsun derseni bunu alın derim, 118 lira.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ben 50 sini 100 ünü bilmem, bahsettiğiniz mousenin de nasıl olduğunu bilmiyorum. Logitech verdiğin paraya değer tek bildiğim buyani mouse 50 tlik almayın diyorsunuzLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızmouse nasıl şimdi onu kullanıyorum szin verdikleriniz ile özellikleri arasında farkları varmı daha mı kaliteli 2 verdiğiniz marka modeli
Ben 50 sini 100 ünü bilmem, bahsettiğiniz mousenin de nasıl olduğunu bilmiyorum. Logitech verdiğin paraya değer tek bildiğim bu
Bu giriş seviyesi bir ürün, oyunlarda felan başarılı değildir, beklentiniz yüksek olmasın ama iş görür. Araştırın kafanıza yatarsa alın gitsin.logitech m170 modeli alırsam iyidir değilmi günlük işlerim için yeterli olur mu
Bu giriş seviyesi bir ürün, oyunlarda felan başarılı değildir, beklentiniz yüksek olmasın ama iş görür. Araştırın kafanıza yatarsa alın gitsin.
Bu giriş seviyesi bir ürün, oyunlarda felan başarılı değildir, beklentiniz yüksek olmasın ama iş görür. Araştırın kafanıza yatarsa alın gitsin.
Hayırlı olsunyok oyun hiç oynamıyorum
Mesaj birleştirildi:
logitech m170 kablosuz mouse siyah modelini aldım
yardımlarınız için teşekkürler .
Hayırlı olsun
Bunlar tek pil ile çalışır pilin kalitesine ve kullanımınıza göre 6-12 ay gider. Power-B öneriyorum pil olarak.
İçinde 1 adet pil ile gelir, mini USB alıcısıda pilin olduğu yerdedir, alıcıyı bilgisayarınıza takdığınızda normal kullanılır ama denetim masası fare ayarlarından hassasiyet ve hız ayarınıda yapın.
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Hayırlı olsun
Bunlar tek pil ile çalışır pilin kalitesine ve kullanımınıza göre 6-12 ay gider. Power-B öneriyorum pil olarak.
İçinde 1 adet pil ile gelir, mini USB alıcısıda pilin olduğu yerdedir, alıcıyı bilgisayarınıza takdığınızda normal kullanılır ama denetim masası fare ayarlarından hassasiyet ve hız ayarınıda yapın.
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
bence hiç pilli modellerle uğraşma hocam en güzeli şarjlı olanlar.s.a arkadaşlar INCA IWM-200RG 2.4GHz Wireless Nano Alıcılı Gri model maouse kullanıyorum artık bozulmaya başladı tıklayınca fazla basmam lazım üstünde ileri geri oynadığımda aşağı gitmesi gerekirken takılıyor yukarıya gidiiyor sayfa yada duruyor
yeni bi kablosuz usb bağlantılı mouse arıyorum ne marka model önerirsiniz 50 tl geçmeyecek şekilde
bence hiç pilli modellerle uğraşma hocam en güzeli şarjlı olanlar.
hem pil masrafından da kurtulmuş olursun.
önerim:Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
1 ay çok az ortalama 6 ay gider diye düşünüyorum. Bende m505 iki tane pille çalışıyor pil ömrü 15 ay. Bende Power - b kullanıyorum yaklaşık 2 yıl gidiyor.Power-b marka pille Logitech m185 modelini günde 10 saat filan kullandığımda 1 ay dayanıyordu bana. Power-b ile masrafa son.
Aslında pilin masrafı çok fazla değil, pillerde sevmediğim şey çevreci değil. Yeşili sev doğayı koru diyorumbence hiç pilli modellerle uğraşma hocam en güzeli şarjlı olanlar.
hem pil masrafından da kurtulmuş olursun.
Demek ki sorun bende. Nasıl kullandıysam artık.Evet buradan ayarlıyorsunuz.
1 ay çok az ortalama 6 ay gider diye düşünüyorum. Bende m505 iki tane pille çalışıyor pil ömrü 15 ay. Bende Power - b kullanıyorum yaklaşık 2 yıl gidiyor.
Çöpe atma sizin bim'de pil atık kutusu yok mu?Evet buradan ayarlıyorsunuz.
1 ay çok az ortalama 6 ay gider diye düşünüyorum. Bende m505 iki tane pille çalışıyor pil ömrü 15 ay. Bende Power - b kullanıyorum yaklaşık 2 yıl gidiyor.
Mesaj birleştirildi:
Aslında pilin masrafı çok fazla değil, pillerde sevmediğim şey çevreci değil. Yeşili sev doğayı koru diyorum
Benim fare m505 pil iyisinden oluca 1,5-2 yıl gidiyor. İnan onu bile çöpe atmak istemiyorum zararlı.
Merak ettiğim bir mevzu acaba bu şarjlı farelerin batarya ömrü kaç yıl ? Değiştiriliyor mu batarya.
Biriktiriyorum ama atmaya fırsat kalmadan kayboluyor. Ben de bim deki kutulara atılması taraftarıyım. 2 yılda bitince nereye atacapını unutuyor insanÇöpe atma sizin bim'de pil atık kutusu yok mu?
Evet buradan ayarlıyorsunuz.
işaretçi hızı hızlı mı olması iyi dir
birde çift tıklama ayarını hızlı en yüksek yapıyorum değişmiyor
acaba bilgisayar açık kapamak mı gerekiyor
hem işaretçi hızını artırıp sonra mı çift tıklama yükseltmek lazım
@derya1978
İşaretçi hızı sizin hareket ölçünüze kalmış en sona alırsanız ufak hareket ile çok yol alırsınız. Her ayardan sonra uygulaya basın...
Aynı şekilde çift tıklama hızıda sizin seri tıklamanıza kalmış, sağ taraftakş dosya işaretine tıklayıp hızı kendinize göre ayarlayın.
Bunlar size kalmış ayarlar, konforunuza göre ayarlayın. Ben mesela tıklama kilidinide kullanıyorum, sevdiğim bir özellik...
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ayrıca dikkat ettiyseniz siz bu ayarı dokunmatik torchpad için yapıyorsunuz, fare için geçerli değil galiba...
Düğme yapılandırmasından > Aygıtlar > Synaptics yerine Logitech varsa onu seçebilirsiniz yada sade Ps/2.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?