KABLOSUZ MOUSE FARE ÖNERİSİ

    Konu Sahibi
KABLOSUZ MOUSE FARE ÖNERİSİ
s.a arkadaşlar INCA IWM-200RG 2.4GHz Wireless Nano Alıcılı Gri model maouse kullanıyorum artık bozulmaya başladı tıklayınca fazla basmam lazım üstünde ileri geri oynadığımda aşağı gitmesi gerekirken takılıyor yukarıya gidiiyor sayfa yada duruyor

yeni bi kablosuz usb bağlantılı mouse arıyorum ne marka model önerirsiniz 50 tl geçmeyecek şekilde
 

PALA.

Üye
Aynı dertten bende muzdaribim, 10 yıldır kullandığım logitech m505 artık tıklamada sorun çıkartıyor, bunların içindeki buton değiştirilse en az 5 yıl daha gider, imkan bulursam değiştirmeyi düşünüyorum... Sakın gidip de ucuz kullan at traş bıçağı gibi olan mouse almayın.
Zamanında a101 den aldım, içinde pilide vardı. 10 liraya kablosuz, hemde pili var, bu fiyata olamaz dedim, dediğimde oldu. Daha içindeki pil bitmeden 2 hafta kullandım scroll tuşu bozuldu. Demem o ki ucuz ürün almakla parayı sokağa atmak aynı şey. Tavsiyem kalite bişey alın.

Benim markaya olan güvenimden dolayı ucuz bişey ararsanız bunu alın, 80 lira.

Ama sessiz olsun, iyice bişey olsun derseni bunu alın derim, 118 lira.
 
Tepkiler: MAERKEK ve derya1978
    Konu Sahibi

yani mouse 50 tlik almayın diyorsunuz mouse nasıl şimdi onu kullanıyorum szin verdikleriniz ile özellikleri arasında farkları varmı daha mı kaliteli 2 verdiğiniz marka modeli
 
Tepkiler: MAERKEK

PALA.

Üye
Ben 50 sini 100 ünü bilmem, bahsettiğiniz mousenin de nasıl olduğunu bilmiyorum. Logitech verdiğin paraya değer tek bildiğim bu
 
Tepkiler: derya1978
    Konu Sahibi
Ben 50 sini 100 ünü bilmem, bahsettiğiniz mousenin de nasıl olduğunu bilmiyorum. Logitech verdiğin paraya değer tek bildiğim bu



logitech m170 modeli alırsam iyidir değilmi günlük işlerim için yeterli olur mu
 
Tepkiler: biltek

PALA.

Üye
logitech m170 modeli alırsam iyidir değilmi günlük işlerim için yeterli olur mu
Bu giriş seviyesi bir ürün, oyunlarda felan başarılı değildir, beklentiniz yüksek olmasın ama iş görür. Araştırın kafanıza yatarsa alın gitsin.
 
Tepkiler: derya1978
    Konu Sahibi
Bu giriş seviyesi bir ürün, oyunlarda felan başarılı değildir, beklentiniz yüksek olmasın ama iş görür. Araştırın kafanıza yatarsa alın gitsin.


yok oyun hiç oynamıyorum
Mesaj birleştirildi:

Bu giriş seviyesi bir ürün, oyunlarda felan başarılı değildir, beklentiniz yüksek olmasın ama iş görür. Araştırın kafanıza yatarsa alın gitsin.



logitech m170 kablosuz mouse siyah modelini aldım

yardımlarınız için teşekkürler .
 
Son düzenleme:
Tepkiler: PALA.

PALA.

Üye
yok oyun hiç oynamıyorum
Mesaj birleştirildi:





logitech m170 kablosuz mouse siyah modelini aldım

yardımlarınız için teşekkürler .
Hayırlı olsun
Bunlar tek pil ile çalışır pilin kalitesine ve kullanımınıza göre 6-12 ay gider. Power-B öneriyorum pil olarak.
İçinde 1 adet pil ile gelir, mini USB alıcısıda pilin olduğu yerdedir, alıcıyı bilgisayarınıza takdığınızda normal kullanılır ama denetim masası fare ayarlarından hassasiyet ve hız ayarınıda yapın.
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
Tepkiler: Silinen Üye 2626675 ve derya1978
İncaya Filan Boşa Para Vermeyin Bence .Bende Everest Varda Noluyo Rezalet Pil Desen Çok Tüketiyor.
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
Tepkiler: MAERKEK, PALA. ve derya1978
    Konu Sahibi


fare ayarlarını hiç ayarlamadım bilgisayar alındığı gibi duruyor gelsin mause yardım edersin nasıl ayarlayacağımızı bakalım
 
Tepkiler: MAERKEK ve PALA.
    Konu Sahibi
Mesaj birleştirildi:



merhaba sinan yüksel hocam fare geldi taktım gayet güzel

fare ayarlarını nasıl yapalım yardımcı olurmusun ayarlar bu şekilde




 
Tepkiler: PALA.
bence hiç pilli modellerle uğraşma hocam en güzeli şarjlı olanlar.

hem pil masrafından da kurtulmuş olursun.

önerim:
 
Tepkiler: MAERKEK, PALA. ve derya1978

Silinen Üye 2626675

Kapalı Hesap
Power-b marka pille Logitech m185 modelini günde 10 saat filan kullandığımda 1 ay dayanıyordu bana. Power-b ile masrafa son.

Edit: Yanlış bilgi vermişim. Logitech m215 modeliymiş. Özür dilerim.
 
Son düzenleme:
Tepkiler: PALA. ve derya1978

PALA.

Üye
Evet buradan ayarlıyorsunuz.

Power-b marka pille Logitech m185 modelini günde 10 saat filan kullandığımda 1 ay dayanıyordu bana. Power-b ile masrafa son.
1 ay çok az ortalama 6 ay gider diye düşünüyorum. Bende m505 iki tane pille çalışıyor pil ömrü 15 ay. Bende Power - b kullanıyorum yaklaşık 2 yıl gidiyor.
Mesaj birleştirildi:

bence hiç pilli modellerle uğraşma hocam en güzeli şarjlı olanlar.

hem pil masrafından da kurtulmuş olursun.
Aslında pilin masrafı çok fazla değil, pillerde sevmediğim şey çevreci değil. Yeşili sev doğayı koru diyorum
Benim fare m505 pil iyisinden oluca 1,5-2 yıl gidiyor. İnan onu bile çöpe atmak istemiyorum zararlı.
Merak ettiğim bir mevzu acaba bu şarjlı farelerin batarya ömrü kaç yıl ? Değiştiriliyor mu batarya.
 
Son düzenleme:
Tepkiler: derya1978 ve Silinen Üye 2626675

Silinen Üye 2626675

Kapalı Hesap
Evet buradan ayarlıyorsunuz.


1 ay çok az ortalama 6 ay gider diye düşünüyorum. Bende m505 iki tane pille çalışıyor pil ömrü 15 ay. Bende Power - b kullanıyorum yaklaşık 2 yıl gidiyor.
Demek ki sorun bende. Nasıl kullandıysam artık.
Mesaj birleştirildi:

Çöpe atma sizin bim'de pil atık kutusu yok mu?
 
Tepkiler: derya1978 ve PALA.

PALA.

Üye
Çöpe atma sizin bim'de pil atık kutusu yok mu?
Biriktiriyorum ama atmaya fırsat kalmadan kayboluyor. Ben de bim deki kutulara atılması taraftarıyım. 2 yılda bitince nereye atacapını unutuyor insan
 
Tepkiler: Silinen Üye 2626675 ve derya1978
    Konu Sahibi
 

PALA.

Üye
@derya1978
İşaretçi hızı sizin hareket ölçünüze kalmış en sona alırsanız ufak hareket ile çok yol alırsınız. Her ayardan sonra uygulaya basın...
Aynı şekilde çift tıklama hızıda sizin seri tıklamanıza kalmış, sağ taraftakş dosya işaretine tıklayıp hızı kendinize göre ayarlayın.
Bunlar size kalmış ayarlar, konforunuza göre ayarlayın. Ben mesela tıklama kilidinide kullanıyorum, sevdiğim bir özellik...

Ayrıca dikkat ettiyseniz siz bu ayarı dokunmatik torchpad için yapıyorsunuz, fare için geçerli değil galiba...
Düğme yapılandırmasından > Aygıtlar > Synaptics yerine Logitech varsa onu seçebilirsiniz yada sade Ps/2.
 
Tepkiler: Silinen Üye 2626675 ve derya1978
    Konu Sahibi



Bende diğer işaret aygıtları diye çıkıyor logitech çıkmıyor ayrıca dokunmatik torcpad ayarlanınca diğeri de otomatik o şekilde ayarlanıyor

sadece sağ ve sol ayrı ayar istiyor