k790i mesaj yazmak eziyet oldu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

memet038

Üye
    Konu Sahibi
k790i mesaj yazmak eziyet oldu
arkadaşlar k790 i de mesaj 60 karakter yazıyor sonrasında 2. mesaja geçiyor bunun için önerilerinizi bekliyorum ayarlarından düzelmiyor
:vur
 


ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Mesajlarda Türkçe karakterler kullanıyorsan olur.
 
S€YF€TTiN

S€YF€TTiN

Üye
T9 sözlüğünü ingilizceye cevirirsen sorun ortadan kalkar türkçe harfleri kullanmamaya özen göstermelisin bu telefonla alakalı olan bişey değil mesela ğ, ı, ş, ü, ö, gibi harfleri kullanmak yerine g, i, s, u, o harflerini kullanırsan böyle bir sorun kalmaz.
 

The_Ghost

Üye
türkçe karekterleri kullanma sorun çözülür.
 

memet038

Üye
    Konu Sahibi
ilginiz için teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt