---------------***************k750i sorunu--------------------**************

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cancır

Üye
    Konu Sahibi
---------------***************k750i sorunu--------------------**************
aRKADAŞLAR BEN TELEFONUMA W800İ YAZILIMINI YÜKLEDİM FAKAT BEĞENMEDİM K750İ'YE NASIL GERİ DÖNEBİLİRİM... LÜTFEN YAPAMASSAM BITERIM
 

ouzqan

Üye
telefonun cidi ile rengi lazım redmi brown mu onları söyle halledelim
 
Yaw w800i manyaktırkardeş.amabelki k750i deki ekstra menüsü hoşuna daha fazla gidiosa tamam,haklısın.w800i de sadece walkman ve kamerayı açarsın.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...