Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
k750 gitti w810i geldi
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
nightdragon35
Üye
Konu Sahibi
k750 gitti w810i geldi
arkadaslar tamirat icin verdigim tel yapılamadıgından dolayı degisim icin,ana servise gönderildi.benim tel k750 i idi yerine w810i göndermisler.jest olsun diye.sizce hangisi iyi.karlımıyım bu iste
CoYoTe®
Üye
Bence Karlısın Hem Walkman Telefon Almışsın Hemde Sesi Daha İyi
bidibidi12
Üye
aynı modeli verse bile karlısın sıfır telefon her zaman daha iyidir bence
VİyoLİN
Üye
Cok şanslısın inan ki...
felix01
Üye
bende mi bozup gönderssem acep
west_advisory
Üye
beyler hep beraber bozuyoruz w810i leri alıyoruz..benimki bozulmaz w700i cok saglam telefon top oynuyorum müzik acıp