k750 gitti w810i geldi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
nightdragon35

nightdragon35

Üye
    Konu Sahibi
k750 gitti w810i geldi
arkadaslar tamirat icin verdigim tel yapılamadıgından dolayı degisim icin,ana servise gönderildi.benim tel k750 i idi yerine w810i göndermisler.jest olsun diye.sizce hangisi iyi.karlımıyım bu iste:bilmem:
 


CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
Bence Karlısın Hem Walkman Telefon Almışsın Hemde Sesi Daha İyi;)
 
bidibidi12

bidibidi12

Üye
aynı modeli verse bile karlısın sıfır telefon her zaman daha iyidir bence
 
VİyoLİN

VİyoLİN

Üye
Cok şanslısın inan ki...:ehe
 
felix01

felix01

Üye
bende mi bozup gönderssem acep :D
 
west_advisory

west_advisory

Üye
beyler hep beraber bozuyoruz w810i leri alıyoruz..benimki bozulmaz w700i cok saglam telefon top oynuyorum müzik acıp :kop:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt