LattAsdfasdf
Üye
Jungle Heat Oynayanlar Bi Baksin
Arkadaslar telefonum ace plus, stock rom kullaniyodum 2.3.6 . her neyse canim sıkıldı custom rom a gectin 4.2.2 ye hersey tastamam oldu ama bu jungle heat a girmiyor. Sunucuya baglaniyor derken oyundan atiyor. Mobil veriylede denedim wifi ilede ama bi sonuc yok. Bu konuda bilgisi olan varmi.
