fLuke!
Üye
sağa sola geçişler biraz windows phone u anımsatıyorwindows phone meego android karışımı bir şey bu
- - - Eklendi - - -
adamlar barda tanıtım yapıyolar
- - - Eklendi - - -
bazılarında N9 gördüm
[video=youtube;Ai7KldrYHuA]http://www.youtube.com/watch?v=Ai7KldrYHuA&feature=youtu.be[/video]
- - - Eklendi - - -
[video=youtube;vR2g45lPQVg]http://www.youtube.com/watch?v=vR2g45lPQVg[/video]
baya kısa olmuş[video=youtube;Ai7KldrYHuA]http://www.youtube.com/watch?v=Ai7KldrYHuA&feature=youtu.be[/video]
- - - Eklendi - - -
[video=youtube;vR2g45lPQVg]http://www.youtube.com/watch?v=vR2g45lPQVg[/video]
baya kısa olmuş
keske donanimi htc one ayarinda olsaymis. cpu, gpu ve ram'den bahsediyorum.
[ENGİN];6120020' Alıntı:
O zamanda pahalıya patlar
Bu daha ilk telefon okari olmaz
Bence planları başka sonuçta cihaz prototip geri dönüşleri,eleştiri alıp öyle şekil verecekler donanıma400 euroya normal ayrıca donanım daha belli değil.
- - - Eklendi - - -
sunum biraz hayalkrılıklığı yarattı bende donanıma dair hiçbir şey söylenmedi.
bu diğer yarı işi netasarıma kesinlikle bir iki dokunuş yapılması gerekiyor ki bu cihaz son ürün gibi durmuyor. Daha çok referans cihazı gibi geldi.
ayrıca diğer yarı olayı akıllı telefon dünyasında bir devrim bana göre. Eğer üreticiler bunu değerlendirirse gerçek kişiselleştirilebilirliğin ne olduğunu o zaman göreceğiz.
bu diğer yarı işi ne
anlamadım
heryerde biseyler yaziyor ama sanirim ekstradan oyunlar icin tuslar konulmus.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?