JOKER teması yapabilirmisiniz?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mertan41

Üye
    Konu Sahibi
JOKER teması yapabilirmisiniz?
joker temaları Symbian S60 v3. (OS v9.1, 9.2, 9.3) yaparsanız sevinirim:(
 


mert_bakici

mert_bakici

Üye
buraya bir cevap yazarsan sana yapacağım..
 
mert_bakici

mert_bakici

Üye
Bu konuyu belki bir daha görmezsiniz unutmuşsunuzdur diye öyle bişi yazdım tamam telinize gçre Joker teması hazır.Birazdan upload ediyorum :oke:

--------------- Ekleme ---------------

http://www.maxicep.com/s60-temalari/harika-joker-temasi-253946.html#post1631413

Sizin için hazırladığım temayı buradan indirebilirsiniz umarım beğenirsiniz.Beğenirseniz Tşk. et butonuna basmayı unutmayın ;)
 
gokberkgovercin

gokberkgovercin

Üye
ne demek istediğini anladık ama konuyu açan arkadaştan cevap yok :)
 
omer1739

omer1739

Üye
arkadasım sen ownskın temaya gır orda ıstediğin kadar tema var tavsıyemdır
 
mert_bakici

mert_bakici

Üye
Evet ben de o yüzden öyle yazmıştım zaten konuyu açan arkadaş yok :D temamı beğendiniz mi?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt