joker temaları Symbian S60 v3. (OS v9.1, 9.2, 9.3) yaparsanız sevinirim:(
mertan41 Üye Konu Sahibi JOKER teması yapabilirmisiniz? joker temaları Symbian S60 v3. (OS v9.1, 9.2, 9.3) yaparsanız sevinirim
gokberkgovercin Üye mert_bakici' Alıntı: buraya bir cevap yazarsan sana yapacağım.. Genişletmek için tıkla ... Ne demek istediğini anlayamadık kardeş ?
mert_bakici' Alıntı: buraya bir cevap yazarsan sana yapacağım.. Genişletmek için tıkla ... Ne demek istediğini anlayamadık kardeş ?
mert_bakici Üye Bu konuyu belki bir daha görmezsiniz unutmuşsunuzdur diye öyle bişi yazdım tamam telinize gçre Joker teması hazır.Birazdan upload ediyorum --------------- Ekleme --------------- http://www.maxicep.com/s60-temalari/harika-joker-temasi-253946.html#post1631413 Sizin için hazırladığım temayı buradan indirebilirsiniz umarım beğenirsiniz.Beğenirseniz Tşk. et butonuna basmayı unutmayın
Bu konuyu belki bir daha görmezsiniz unutmuşsunuzdur diye öyle bişi yazdım tamam telinize gçre Joker teması hazır.Birazdan upload ediyorum --------------- Ekleme --------------- http://www.maxicep.com/s60-temalari/harika-joker-temasi-253946.html#post1631413 Sizin için hazırladığım temayı buradan indirebilirsiniz umarım beğenirsiniz.Beğenirseniz Tşk. et butonuna basmayı unutmayın
mert_bakici Üye Evet ben de o yüzden öyle yazmıştım zaten konuyu açan arkadaş yok temamı beğendiniz mi?