Joker. HAKKINDA DÜŞÜNCELERİNİZ

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
Joker. HAKKINDA DÜŞÜNCELERİNİZ
Benim hakkımda ne düşünüyorsunuz dürüst olun tanımyanlar için şimdiden tanıtayım.

Adım Berkant.
13 Yaşındayım.
Edirneliyim ve Edirnede yaşıyorum.
Düşüncelerini Bekliyorum .

 
sakin iyi normail bir üye işte bir kavga yaptıgını görmedim
 

Joker.

Üye
    Konu Sahibi

anıl adam gelsin haber köşesine sonra kavga çıkarabiliyormu öyle yorum yapacaksın buralarda kavga ne arar

Anlamadım ben kavgamı çıkarıyom?


- - - Eklendi - - -


anıl adam gelsin haber köşesine sonra kavga çıkarabiliyormu öyle yorum yapacaksın buralarda kavga ne arar

Anlamadım ben kavgamı çıkarıyom?


- - - Eklendi - - -


anıl adam gelsin haber köşesine sonra kavga çıkarabiliyormu öyle yorum yapacaksın buralarda kavga ne arar

Anlamadım ben kavgamı çıkarıyom?
 

anılbaran kardeş


- - - Eklendi - - -



Anlamadım ben kavgamı çıkarıyom?
sen kavga çıkarmıyorsun koskoca forumda kavga etmeyen adam haber köşesine geldiği zaman adam değişiyor bir anda ondan milletin kendini tanımak için haber köşesine davet ediyorum orda da kavga çıkarmıyorsa harbi sağlam üyedir
 

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
Devam arkadaşlar
 

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
neden ?
 

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
Halen çakamadım eski nick joker gibibişey miydi ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...