anyy_ra
Üye
JB den orjinal İOS 5.0.1 e dönme konusunda yardım
arkadaşlar iphone 3gs 32 gb telefonum var. gectiğimiz günler günler JB yaptım. orjinal İOS 5.0.1 yüklü iken ayarlardan genele gelip oradan tüm ayarları sıfırla dediğimde iphonem 5-10 dk içinde tüm ayarlarını sıfırlıyor ve telefonu geri yükleye bilirdum.
şayet JB yaptıktan sonra bu işlemi tekrarladığımda yani iphone tüm ayar ve proğramları sıfırla dediğimde ekran kararıyor ortada bir imleç dönmeye başlıyor, ve devam ediyor aradan 45 dk geçti halen imleç dönüp duruyor. bu durumun uzun sürmesi normalmi yoksa bir yerde yolunda gitmeyen bir şeylermi var. iphonemin tüm ayar ve proğramlarını sıfırmama için ( orjinale dönmem için ) baska bir yöntem mevcutmu. yardımlarınızı bekliyorum iyi geceler.
şayet JB yaptıktan sonra bu işlemi tekrarladığımda yani iphone tüm ayar ve proğramları sıfırla dediğimde ekran kararıyor ortada bir imleç dönmeye başlıyor, ve devam ediyor aradan 45 dk geçti halen imleç dönüp duruyor. bu durumun uzun sürmesi normalmi yoksa bir yerde yolunda gitmeyen bir şeylermi var. iphonemin tüm ayar ve proğramlarını sıfırmama için ( orjinale dönmem için ) baska bir yöntem mevcutmu. yardımlarınızı bekliyorum iyi geceler.
