Java Telefonlara MSN MESSENGER UYGULAMASI - MIG33

Ozan

Admin
    Konu Sahibi
Java Telefonlara MSN MESSENGER UYGULAMASI - MIG33
#1: Dosyayı indirin


Uygulamayı kurmanın 2 yolu var


A. Wap Sitesinden:
Telefonunuzun tarayıcısından ( ) adresine giderek "Download Mig33" linkine tıklayın, uygulama telefonunuza çekilecek, bazı modellerde oto. kurulum baslayacaktır, bazılarında kendiniz baslatabilmektesiniz.



B. Aşağıdaki dosyayı pc ye çekin daha sonra telefona aktarın

Aşağıdaki dosyayı çektikten sonra, usb, bluetooth yada benzeri bir yolla pc ye bagladınız telefonunuza dosyayı gönderebilirsiniz.
  • mig33 Version 3.02 Beta.rar dosyası büyük ekran java telefonlar için
  • mig33 Version 3.02 Lite.rar dosyası ise basit sürümdür, genelde eski java uyumlu telefonlarda çalışmaktadır.
#2: mig33 ü ilk kez başlatmak


Uygulamayı ilk açtıgınızda sizden internet erişimi saglayacaginiz ayarları yapmanızı isteyebilir. Bunun ardından da kayıt olmanız gerekmekte.

#3: Kayıt

mig33 ün internet baglantısını da saglayıp calistirdiktan sonra ‘Register’ butonuna basarak sisteme kayıt olmanız gerekmektedir. Gerekli bilgileri doldurun ve daha sonra ‘Submit’ linkine basın.


#4: Hesabı aktiflestirme


Kaydı gönderdiginizde telefonunuza SMS olarak bir onay kodu gelecek, bu onay kodunu, kaydı tamamlamak için programa giriyorsunuz. Ve bundan sonra yapacaginiz tek sey artık msn e baglanmak için gerekli msn messenger kullanıcı bilgilerini girmek. Bunun için yeni MSN hesap bilgisi ekleyeceksiniz ( Menu den Account kısımlarından)


#5: Sık Sorulan Sorular

Arkadaşlar bu uygulama genelde tüm Java uyumlu telefonlarda çalışmaktadır.
Örnegin;
  • Sony Ericsson K700,K800 vs. tüm java uyumlu sony ericsson lar.
  • Samsung U600, Samsung D900 vs tüm Java uyumlu samsung lar.
  • Nokia nın java uyumlu tüm modelleri



*Anlatım alıntı değildir, izinsiz başka yerlerde kullanmayınız.
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: Cobra9574, Antisentimental, <''Th3 ßiG ßoSs''>® ve 8 diğerleri

oomlkoo

Üye
k790i ye inş.olur millet uzaya çıkıyo ben bi msn kuramadım daha
 
slm hersey cok guzel herkese emegı ıcın saolun
 

megate

Üye
emeğin için saol
 

Ozan

Admin
    Konu Sahibi
k790i ye inş.olur millet uzaya çıkıyo ben bi msn kuramadım daha
Çalışıyor diye biliyorum arkadaslarımda vardı mig33

Tesekkur eden arkadaslar için
Rica ederim keyifli mesajlar
 

tgc

Üye
güzel paylaşm
 

drknn

Üye
teşekkürler güzel bişi olabilir