java oyunları tartışalım arkadaşlar......

ali_gfb_1907

    Konu Sahibi
bilmiyorum onu ben türkçeleştirmedim arkadaş yaptı
 
ok zaten hiç iyi oyun değil geçilmiyor bi türlü