Jailbreak yükledikten sonra hata oluştu .s

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
sevda367

sevda367

Üye
    Konu Sahibi
Jailbreak yükledikten sonra hata oluştu .s
İPHONE 3GS'ye 5.1.1 jailbreak yaptım ama bir sorun oluştu jailbreak yüklendi üzerine bastım sonra telefon kapanıp açıldı ve ana menüde mesaj ve arama işaretleri kayboldu bunu tekrar nasıl düzeltebilirim herhangi bir fikriniz var mı bana bu konuda yardımcı olabilir misiniz çok acil :S
 


azsxd

azsxd

Üye
İcolarmı kayboldu. Sorun olmaması lazım rest denedinmi.
 
wade_flash.3

wade_flash.3

Üye
Tüm ikonlar kayboluyor hava durumu ve bı tane daha kalıyordu galiba. Restore etmen gerek. Restore sonrası hiçbirşey yapmadan jb at absinth 2.0.4 ile.


Edit: problemi yanlış anlamıştım. Respring atarsan düzelir senin ki. Basit bir problem.
 
cihan628

cihan628

Üye
yok ya bendede oldu cydia dan masks ı indir simgeleri değiştir herhangi istediğin bişi yap sonra eski haline getir otomatikman iconlar eski haline geliyo bunu ben kendim buldum hatta arasira installuostan flan uygulama indirince tekrar gitcek istersen tekrar ayni yontemi istersen kendi kendine 1 gun icinde geciyo
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt