Yardım Jailbreak yapsam mı ? karar veremedim

Sponsorlu Bağlantılar

Burak Esen

Üye
    Konu Sahibi
Jailbreak yapsam mı ? karar veremedim
Başlıkta da belirtdiğim gibi jb yapıp yapmamaya karar veremedim. Duyduğum kadarıyla iosun güvenlik sistemini kapatıyormuş ne kadar doğru bilmiyorum. İnternet bankacılığı üzerinden sık sık hesaplarımı kontrol edip yüksek meblalarda havaleler yaptığım için pek güvenemiyorum. Hesaplardan 1 tanesi patladığında bende patlarım çünkü. Endişemi anlatabilmişimdir umarım. Jbnin çekici yanları çok ama sırf güvenlik olayından dolayı yapmak istemiyorum lütfen konu hakkında bilgisi olan birisi yardımcı olsun.

Şimdiden teşekkür ederim. İyi forumlar...
 


Serhan

Serhan

Üye
O kadarda değil yani banka hesapları felan.
Zaten ufak bir durumda Apple telefonu güvenlik modunda açıyor
 

Burak Esen

Üye
    Konu Sahibi
Güvenemedim işte ya. Yapsam mı acaba jb
 
kanat_58

kanat_58

Üye
Eğer bir iste tereddutteysen ondan uzak duracaksin
 
MuhammedGMS

MuhammedGMS

Üye
Ben de bir ara senin gibi düşünüyodum bende telefonda kredi kartı bilgileri önemli belgelerimi felan saklıyorum kullanıyorum internet bankacılığı oyüzden yapmıyorum zaten telefon orjinaliyle güzel ne gerek var sıkıntıya sokmaya benden sana tavsiye.
 

Benzer Konular

greenmile
Cevap
4
Görüntüleme
3K
'MhMmD'
HeiLmasTer®
Cevap
0
Görüntüleme
1K
HeiLmasTer®
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
703
Doğuş Pertez


Üst Alt