Burak Esen
Üye
Jailbreak yapsam mı ? karar veremedim
Başlıkta da belirtdiğim gibi jb yapıp yapmamaya karar veremedim. Duyduğum kadarıyla iosun güvenlik sistemini kapatıyormuş ne kadar doğru bilmiyorum. İnternet bankacılığı üzerinden sık sık hesaplarımı kontrol edip yüksek meblalarda havaleler yaptığım için pek güvenemiyorum. Hesaplardan 1 tanesi patladığında bende patlarım çünkü. Endişemi anlatabilmişimdir umarım. Jbnin çekici yanları çok ama sırf güvenlik olayından dolayı yapmak istemiyorum lütfen konu hakkında bilgisi olan birisi yardımcı olsun.
Şimdiden teşekkür ederim. İyi forumlar...
Şimdiden teşekkür ederim. İyi forumlar...
