Jailbreak yapmadan önce bidaha düşünün

Sponsorlu Bağlantılar

maxirabit

maxirabit

Üye
    Konu Sahibi
Jailbreak yapmadan önce bidaha düşünün
6) Cydia üzerinden yüklediğimiz uygulamalar ne kadar güvenilirdir?
Cydia uygulamaları Apple’ın SDK’sı ile geliştirilmediğinden, arka planda çalışmaktan tutun da,cihazdaki tüm bilgilere erişime kadar iPhone’da herşeyi yapabilirler. Bir de bu yazılımlar Apple’ın denetiminden geçmedikleri için cihazlarda zaman zaman kitlenmelere, yavaşlıklara, hatta cihazı restore etmeye kadar giden sıkıntılara yol açabilirler. Hatta kötü niyetli kişiler cihazımızdaki bilgileri çalmak için bile uygulama geliştirebilir ve Cydia üzerinden dağıtabilirler.



Bu yüzden Cydia’daki her uygulama yüklenmemeli, sadece ihtiyaç duyulan ve çok sayıda kullanıcı tarafından kullanılıp, test edilmiş uygulamalar yüklenmelidir. Zaten Cydia’nın popüler uygulamaları forumlarda, bloglarda ve mail gruplarında sürekli paylaşılmaktadır.
 
  • Beğen
Tepkiler: carantinas


Revengeful

Emekli Yönetici
Orası doğru. Fakat Jailbreak yapmadan İphone kullanmanın bir manası yok.
 
kemal21

kemal21

Üye
Valla ben cihazı almAdan sprit indirmiştim bu yazıtı da daha önce okudum zaten ama biraz abartı olmuş
 
maxirabit

maxirabit

Üye
    Konu Sahibi
jailberak yapmadan kullanıyorum 3g ama eksiğini hissetmiyorum tabi şans bu jailbreak yapıp imei çalınması bile olabilir kanıt:

bu günde 4.2 güncellemesi yükliyecektim ama yüklemedim halen 4.1 de çünkü yavaşlattıgını söylüyorlar sonuçta balıklama dalıncada keske yapmasaydım deniliyor
 
kemal21

kemal21

Üye
Eh arkadasım ben uygulamalara para vermeye hiç niyeti olmayan ve iphone U sörf kaliteli oyun oynamak için alan biri oldugum için doğal olarak jb yapıyorum ama sen eksikliğini hissetmiyorsan senin jb yapmaninda anlamı yok tabii sonuçta mühim olan Mesut olmak :d:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Yani :D
 
maxirabit

maxirabit

Üye
    Konu Sahibi
öle free uygulamalar yetiyor bana :D elektronigi nekadar karıştırırsan b.ku çıkar:D
Kaliteli oyun oynuyacaksam bilgisayarımı açar oynarım herşeyi telefondan bekleseydim bilgisayar almama gerek kalmazdı:D
 
kemal21

kemal21

Üye
Eh iste ben hep telefon meraklısı oldum ta çocukluğumdan beri bilgisayar pek ilgimi çekmiyor o yüzden iphone aldım zaten şimdide sonuna kadar kullanıyorum telefonu
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Elimden düşmüyor benim :D

Jailbreak olmadan tadına zor varılır ya
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
üyelik gerektiren sitelere link vermek yasak..
 
maxirabit

maxirabit

Üye
    Konu Sahibi
:ah
 


Üst Alt