İstek Jailbrak 8.2 çıktımı aciiiiiilll

Sponsorlu Bağlantılar

sarci004

Üye
    Konu Sahibi
Jailbrak 8.2 çıktımı aciiiiiilll
Ben telefonuma ios 8.2 ye güncelledim. jailbreak 8.2 çıktımı çıktıysa nasıl yaprım anlatın
 


foreverthe

foreverthe

Üye
Yok kardeşim 8.2 JB çıkmadı
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
Acil kısmı nedir?

Bu toplumun gidişat hiç iyi değil.
 
anılbaran

anılbaran

Üye
çıksada açıkçası yapmayın derim 8.3 sürümünü beklemekte fayda var.
 
Baranbaris

Baranbaris

Üye
Var ama kısmî olarak var normali gibi değil bazı özellikleri çalışmıyor jbnin semi jailbreak diyorlar
 


Üst Alt