JAF original.dll

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
JAF original.dll
Pc ye format attım.Telefona fw atıcam winscard.dll hatası verdi buldum dosyayı yapıştırdım şimdi de original.dll :S
 

maktama

Üye
Jaf'ı xpsp3 uyumluluk modunda ve yönetici olarak çalıştırın. Sorununuz kalmaz(Sanırım win 7 ya da vista kullanıyorsunuz).
 
Tepkiler: İz[Mir]Kan
    Konu Sahibi
Çoooooooooooookkkk sağoool dostuuuum ya hiç biyerde bulamadım.evet vista işletim sistemim ve yönetici olarak çalıştır dedim oldu çok sağol gerçekten
 

SeKo_75

Üye
bende Win7 kullaniyorum ama 64bit versiyonundan, benim pcde o dediginiz program neden calismiyor ve birde telefonuma baglanti kuramiyorum bu programla. Ayrica telefonu hack etmeyi cok istiyorum ama programlar çalismiyor
 

maktama

Üye
bende Win7 kullaniyorum ama 64bit versiyonundan, benim pcde o dediginiz program neden calismiyor ve birde telefonuma baglanti kuramiyorum bu programla. Ayrica telefonu hack etmeyi cok istiyorum ama programlar çalismiyor
Win7 64 bit ile de yukarıda yazdıklarımı yapınca takır takır çalışıyor jaf. Ben win7 64 bit ultimate kullanıyordum,sorunsuz şekilde bir çok telefona yazılım atmıştım : -))
 

SeKo_75

Üye
Win7 64 bit ile de yukarıda yazdıklarımı yapınca takır takır çalışıyor jaf. Ben win7 64 bit ultimate kullanıyordum,sorunsuz şekilde bir çok telefona yazılım atmıştım : -))

Usta zahmet olmazsa senin kullandigin programi burya ekleyebilirmisin?
 

maktama

Üye
Usta zahmet olmazsa senin kullandigin programi burya ekleyebilirmisin?
Benim kullandığım programı(JAF) zaten ben bu forumdan indirmiştim.
İşte bu herzaman kullandığım Jaf.


Bu da x6'yı falan otomatik görmesi için yeni ini dosyası. Direkt kurduğun yerdeki klasöre atarsın.
 

SeKo_75

Üye

tskler sagol usta bir deniyeyim insallah çalisir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...