deividman
Üye
JAD Dosyası Sorunu :( (Yardım Edin)
Arkadaşlar bende e250 var. Ama direk .jar dosyası almıyor .jad dosyası istiyor. .jar dosyalarını çeşitli programlarla (JADMaker vb.) .jad a çevirdiğimde ve telefona attığımda "Oyun yükleme Hatası" diyor. Sorum şu elimdeki .jar dosyaları için nasıl .jad dosyası oluşturabilirim. Bunu bilen arkadaşlar varsa lütfen yardım etsinler. ?

