JAD Dosyası Sorunu :( (Yardım Edin)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

deividman

Üye
    Konu Sahibi
JAD Dosyası Sorunu :( (Yardım Edin)
Arkadaşlar bende e250 var. Ama direk .jar dosyası almıyor .jad dosyası istiyor. .jar dosyalarını çeşitli programlarla (JADMaker vb.) .jad a çevirdiğimde ve telefona attığımda "Oyun yükleme Hatası" diyor. Sorum şu elimdeki .jar dosyaları için nasıl .jad dosyası oluşturabilirim. Bunu bilen arkadaşlar varsa lütfen yardım etsinler. ?:(
 


Ozan

Ozan

Admin
Ben de samsung kullanıyorum, jar dosyalarının jad dosyasını, "jadmaker" programı ile yapıyorum ve telefona atıyorum, jad dosyası üzerine tıklıyorum kurulum baslıyor.

tabi java kurulumunu aktive eden özel bir kod vardı, samsung bölümünde bulabilirsiniz

bu arada konu tasındı.
 
XXPOXX

XXPOXX

Üye
bezen 6500 da da uygulama hatası diyo
 

dinccine

Üye
jad makerden yap belki olur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt