İzmirlilere kötü haber..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
İzmirlilere kötü haber..
Bir efsane Göztepe eridi, bitti. İzmir kan ağlıyor. Türkiye 3.Lig 3.Grupta Göztepe kendi sahasında Aliağa Belediyespor'a 2-0 mağlup olarak amatör kümeye düştü.

Türkiye Birinci Liginde 25 sezon geçiren Göztepe, 1968-69 ve 1969-70 yıllarında o dönemdeki adıyla Reis-i Cumhur ve Türkiye Kupasını müzesine götürmüştü. Kupa Galipleri Kupası'na iki, Fuar Şehirleri Kupasına da 5 kez katılan sarı kırmızılı ekip, 1968-69 sezonunda, bugünkü adı UEFA olan Fuar Şehirleri Kupası'nda 64 takım arasından yarı finale kadar yükseldi. Bu Türkiye adına bir ilkti..

1981-82 sezonunda Birinci Lige veda eden Göztepe, 18 yıl boyunca üst üste 2. Lig'de mücadele etti. Sarı-kırmızılı kulüp, şirketleşip Göztepe A.Ş. (Göztepe Spor Hizmetleri ve Ticaret Anonim Şirketi) adını aldığı yıl olan 1998'de şampiyonluk yaşayarak yeniden Birinci Lige döndü. Bu dönüşün ardından herşey istendiği gibi gitmedi ve büyük çöküş başladı...

Birinci Ligde kalıcı olmayı başaramayan ekip, peş peşe aldığı kötü sonuçlar nedeniyle önce 2. Lig (A) Kategorisi'ne, hemen ardından 2. Lig (B) Kategorisi'ne ve tarihinde ilk kez 3. Lig'e düştü. Göztepe 2006-2007 sezonunda da 3.Lig 3.Grupta 28 maçta 28 puan toplayarak sezonun bitmesine 1 hafta kala küme düşmekten kurtulamadı.


ç-)alıntıdır.
 


_Berker_

_Berker_

Üye
bi goztepeli olarak cok uzgunum hep iskender yuzunden:sinir
 

karides

Üye
Arkadaşlar, tüm Göztepe camiasının bilmesi gereken bir gerçek var; Göztepe finansal açıdan çökmüş durumda olup önceki yıllarda özellikle süperligde oynadığı dönem içerisinde oynattığı futbolculara transfer ödemesi yapamadığı gerekçesiyle Türkiye Futbol Federasyonu nezdinde tüm alacaklarına (TV gelirleri dahil) el konulmuştur. Nitekim mesleğim nedeniyle ben bile Göztepeden alacaklıydım ve ben Göztepe'nin amatör Kümeye düşeceğini 3 sene öncesinden öngörmüştüm. Zira Göztepe'nin kurtuluşu için tek şart amatör kümeye düşmesi idi. Yani bilerek ve kasten amatör kümeye düşürüldü. Çünkü bir profesyonel klüp futbol hukuku mevzuatı çerçevesinde amatör kümeye düştüğü taktirde profesyonel lisansını kaybeder ve TFF kayıtlarında alacak borç ilişkileri sıfırlanır. Klüp A.Ş olduğu için bu dönemden sonra alacaklılar ancak ve ancak A.Ş'in iflasını istemek durumundadır. Bu arada mevcut yönetim oldukça akıllı bir taktik uygulayarak (takip etmememe rağmen) büyük bir ihtimalle A.Ş'nin içini boşaltmıştır. A.Ş üstüne kayıtlı gayrimenkulün bile olduğundan şüpheliyim. Bundan sonra yapılacak iş çok basit, klüp mal varlığını yeni bir şirket üzerine geçirerek amatör ligden tekrar profesyonelliğe geçiş sağlanacaktır. Göztepe'nin şu andaki tam ismi GÖZTEPE SPOR HİZMETLERİ A.Ş.'dir. %99.99 yeni bir şirket kurulacak ve bu şirket üzerinden spor faaliyetlerine devam edilecektir. Ancak sıradan taraftarlar ne olup bittiğini anlayamayacaktır. Çünkü klübün ismi yine Göztepe olarak bilinecektir.

Sonuç olarak Göztepe'nin kurtuluşu için amatör kümeye düşmesi şarttı. Bu umarım yeni bir milat olur. Başta benim müvekkillerim olmak üzere, alacaklıların ahı ise başka bir konu :)
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
Bir Karşıyakalı Olarak Bende üzgünüm!!. :agla: :(
 
D3N1Z

D3N1Z

Üye
ceyhanlıyım ceyhan spor o basarilari bile tadamadi bide oyle dusunun her seyın bı sonu war uzulmek care degil belki de sondugu kordan tekrar alevlenen bir goztepe gorebilirzi
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Yanarım yanarım göztepe düşmez bu maçı alır diye düşünüp göztepeye 50 lira yatırdığıma yanarım :agla
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
geçmiş olsun Göztepelilere ve 50 lirana :)
 

jöly

Üye
Arkadaşlar, tüm Göztepe camiasının bilmesi gereken bir gerçek var; Göztepe finansal açıdan çökmüş durumda olup önceki yıllarda özellikle süperligde oynadığı dönem içerisinde oynattığı futbolculara transfer ödemesi yapamadığı gerekçesiyle Türkiye Futbol Federasyonu nezdinde tüm alacaklarına (TV gelirleri dahil) el konulmuştur. Nitekim mesleğim nedeniyle ben bile Göztepeden alacaklıydım ve ben Göztepe'nin amatör Kümeye düşeceğini 3 sene öncesinden öngörmüştüm. Zira Göztepe'nin kurtuluşu için tek şart amatör kümeye düşmesi idi. Yani bilerek ve kasten amatör kümeye düşürüldü. Çünkü bir profesyonel klüp futbol hukuku mevzuatı çerçevesinde amatör kümeye düştüğü taktirde profesyonel lisansını kaybeder ve TFF kayıtlarında alacak borç ilişkileri sıfırlanır. Klüp A.Ş olduğu için bu dönemden sonra alacaklılar ancak ve ancak A.Ş'in iflasını istemek durumundadır. Bu arada mevcut yönetim oldukça akıllı bir taktik uygulayarak (takip etmememe rağmen) büyük bir ihtimalle A.Ş'nin içini boşaltmıştır. A.Ş üstüne kayıtlı gayrimenkulün bile olduğundan şüpheliyim. Bundan sonra yapılacak iş çok basit, klüp mal varlığını yeni bir şirket üzerine geçirerek amatör ligden tekrar profesyonelliğe geçiş sağlanacaktır. Göztepe'nin şu andaki tam ismi GÖZTEPE SPOR HİZMETLERİ A.Ş.'dir. %99.99 yeni bir şirket kurulacak ve bu şirket üzerinden spor faaliyetlerine devam edilecektir. Ancak sıradan taraftarlar ne olup bittiğini anlayamayacaktır. Çünkü klübün ismi yine Göztepe olarak bilinecektir.

Sonuç olarak Göztepe'nin kurtuluşu için amatör kümeye düşmesi şarttı. Bu umarım yeni bir milat olur. Başta benim müvekkillerim olmak üzere, alacaklıların ahı ise başka bir konu :)

Karides haklı Göztepe özellikle düşürüldü,vakti zamanında başka takımlar da özellikle amatöre düşürülmüştü..:spr
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Who_knoxer
Cevap
0
Görüntüleme
176
Who_knoxer
Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
DiaBLoS
Cevap
0
Görüntüleme
407
DiaBLoS
Cevap
1
Görüntüleme
616
TARİHÇİ


Üst Alt