blackh4ck3r
Üye
İzmir İçinde 2. el Nokia 1208 Aranıyor...
ÖnceLikle merhabalar... İzmir İçinde Tamir görmemiş gördüysede Bordu , ekranı ve en önemlisi Çekim problemi olmayan orjinal ( Şarj soketi vs gibi ufak tamirler kabulüm) olan 1208 Arıyorum. Aslen İzmir Çankayada Dükyanımız Var Bit pazarında telefonu bulmam kolay Şirket için alcağım için internettende şansımı denemek istedim. Piyasasını bildiğim için Uçuk fiyatlar çekmeyin
İrtibat : 0507 274 78 78 (Avea Msj atabilrsnz )
Msn: [email protected]
NOT : Sıvı Teması Yüzünden tamir görmüş Telefonlar alınmayacaktır Ve satış elden gerçekleşecektir .
ÖzeL msjda atabilrsnz !
İrtibat : 0507 274 78 78 (Avea Msj atabilrsnz )
Msn: [email protected]
NOT : Sıvı Teması Yüzünden tamir görmüş Telefonlar alınmayacaktır Ve satış elden gerçekleşecektir .
ÖzeL msjda atabilrsnz !
