iyi geceler - günaydın türü birşey :d:

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
spy ghost

spy ghost

Üye
    Konu Sahibi
iyi geceler - günaydın türü birşey :d:
bugün dengem iyice şaştı gecem gündüz , gündüz gece oldu :d: ne desem acaba günaydınn yok olmadı daha karanlık , iyi geceler millet yok yok bu da olmadı saatler ters düşüyor bu seferde neyse sağlıcakla kalın :) öğlende yine gelirim inşallah :) gece bütün ödevleri yaptık nasıl olsa :d:
 


Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Günaydın mı diyelim :ehe Günaydın! :ehe
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
günaydın :D
 

Hasan

Üye
Iyi öğlenler :hih:
 
spy ghost

spy ghost

Üye
    Konu Sahibi
Tünaydın da diyelim :d:
 

ismail010

Üye
görüşmek üzere :)
 
quigleyarman

quigleyarman

Üye
İyi geceler panpa :d
 
spy ghost

spy ghost

Üye
    Konu Sahibi
K.Bakma :D :D :D :D :D incici olunca bazı terimleri kullanmamaya çalışıyorum:D :D
sizin incinizi neyse :off: eğer incici lakabını alıyorsan görünen şu ki küfürsüz yorumun olmaz sizin yaptığınız özentilik bilmem anlatabildimmi
 
quigleyarman

quigleyarman

Üye
sizin incinizi neyse :off: eğer incici lakabını alıyorsan görünen şu ki küfürsüz yorumun olmaz sizin yaptığınız özentilik bilmem anlatabildimmi

ceza almim diye küfürlü yazmıyorum,face twitter diğer heryerde :D küfürlü oluyo:D sade burda bu şekilde konuşuyorum:)
 
spy ghost

spy ghost

Üye
    Konu Sahibi
ceza almim diye küfürlü yazmıyorum,face twitter diğer heryerde :D küfürlü oluyo:D sade burda bu şekilde konuşuyorum:)
ikisinden birini seçeceksin o zaman küfür etmekte zorunuz ne anlamış değilim ama hani birbirinizin sülalesine dümdüz saymaktan zevkmi alıyorsunuz anlamıyorum ama
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Küfür zevk verir :pro2:

Bu anlamda galiba :allalla: Küfrün neresi zevkli, kötü oluyorsun anlamıyorum :hmmm
 
quigleyarman

quigleyarman

Üye
ikisinden birini seçeceksin o zaman küfür etmekte zorunuz ne anlamış değilim ama hani birbirinizin sülalesine dümdüz saymaktan zevkmi alıyorsunuz anlamıyorum ama

ya o değilde sen niye bu kadar celallendin inciciysem inciciyim saklamam yani face twitterda farklı burda daha kibar takılırım .
 

Hasan

Üye
k.bakma yazmayın hep yanlış anlıyorum :ağlarım:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt