katliam_7789
Üye
itunese baglan priz işareti yardım!!!
arkadaşlar elime bi ıphone 2g geçti bugün...3.1.3 e yükselteym dedim ama tüm işlemler bittikten sonra acil çağrı uyarısı weriyor we itunese bağlan diyor usbyi takınca...ayrıca itunstede hata weriyor ne yapabilirim??? lütfen hemen cevap werebilir misiniz???
