itunese baglan priz işareti yardım!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
katliam_7789

katliam_7789

Üye
    Konu Sahibi
itunese baglan priz işareti yardım!!!
arkadaşlar elime bi ıphone 2g geçti bugün...3.1.3 e yükselteym dedim ama tüm işlemler bittikten sonra acil çağrı uyarısı weriyor we itunese bağlan diyor usbyi takınca...ayrıca itunstede hata weriyor ne yapabilirim??? lütfen hemen cevap werebilir misiniz???
 

aşkım34

Üye
telefonunu eski yazılımını yüklemen gerek yazılımsal dır tahmin ediyorum kaldırmamış olabilir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt