iTunes yedeklemesi

Sponsorlu Bağlantılar

samet0311

samet0311

Üye
    Konu Sahibi
iTunes yedeklemesi
Arkadaşlar merhabalar.

iTunes ile telefonumu yedeklemek istiyorum fakat yedekleme sırasında "iPhone'un bağlantısı kesildiği için iTunes, iPhone'u yedekleyemedi." uyarısını almaktayım. Cihaz bilgisayara USB kablosu ile bağlı. Bu hatayı niye aldığımı bir türlü anlayamadım. Konu ile alakalı olarak yardımcı olabilecek misiniz acaba ? Telefonun modeli 5S'tir.
 


Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Admin
Bilgisayar ile cihaz arasındaki USB kablosunu çıkarın. Başka bir cihaz bağlıysa onu da çıkarın. Bazen USB çakışma hatası olabiliyor. Amacımız bunu engellemek.

Restore işlemini yaptığınız blgisayarınızı yeniden başlatın. Bu, herhangi bir USB bağlantı hatası varsa, giderecektir.
Restore etmek istediğiniz cihazı kapatın. (Kilit tuşu ile power tuşuna aynı anda basarak. power tuşu: güç tuşu). Biraz bekleyip, cihazı yeniden çalıştırın.


Eğer yukarıdaki işlemler sorununuzu çözmezse, bilgisayarınızdaki yedeğin bulunduğu yeri değiştirmek sorunu çözebiliyor.


Mac kullananların yedekleri şurada: /Users/your username/Library/Application Support/MobileSync/Backup.
Windows kullananlar ise hızlı bir şekilde yedek dosyalarını şöyle bulabilir:

(Windows 7 ve alt sürümler) Başlat -> Çalıştır -> Şunu yazın: %appdata% (yüzde işaretleriyle yazın) ve Enter’a basın.
(Windows 8) Ara -> Şunu yaz: %appdata% (yüzde işaretleriyle yazın) ve Enter’a basın. Application Data > Apple Computer, Inc. -> MobileSync -> Backup. yolunu takip ederek yedeğinizi bulabilirsiniz.


Bu yedeğin ismini değiştirin. Örneğin, isminin sonuna “-eski” yazısını ekleyebilirsiniz. Bu işlem iTunes’den var olan yedeğinizi gizleyecek ve onu yeni bir yedek alma mecburiyetinde bırakacaktır.
 
samet0311

samet0311

Üye
    Konu Sahibi
Bilgisayar ile cihaz arasındaki USB kablosunu çıkarın. Başka bir cihaz bağlıysa onu da çıkarın. Bazen USB çakışma hatası olabiliyor. Amacımız bunu engellemek.

Restore işlemini yaptığınız blgisayarınızı yeniden başlatın. Bu, herhangi bir USB bağlantı hatası varsa, giderecektir.
Restore etmek istediğiniz cihazı kapatın. (Kilit tuşu ile power tuşuna aynı anda basarak. power tuşu: güç tuşu). Biraz bekleyip, cihazı yeniden çalıştırın.


Eğer yukarıdaki işlemler sorununuzu çözmezse, bilgisayarınızdaki yedeğin bulunduğu yeri değiştirmek sorunu çözebiliyor.


Mac kullananların yedekleri şurada: /Users/your username/Library/Application Support/MobileSync/Backup.
Windows kullananlar ise hızlı bir şekilde yedek dosyalarını şöyle bulabilir:

(Windows 7 ve alt sürümler) Başlat -> Çalıştır -> Şunu yazın: %appdata% (yüzde işaretleriyle yazın) ve Enter’a basın.
(Windows 8) Ara -> Şunu yaz: %appdata% (yüzde işaretleriyle yazın) ve Enter’a basın. Application Data > Apple Computer, Inc. -> MobileSync -> Backup. yolunu takip ederek yedeğinizi bulabilirsiniz.


Bu yedeğin ismini değiştirin. Örneğin, isminin sonuna “-eski” yazısını ekleyebilirsiniz. Bu işlem iTunes’den var olan yedeğinizi gizleyecek ve onu yeni bir yedek alma mecburiyetinde bırakacaktır.
Denedim hocam bunların hiçbiri işe yaramadı
 


Üst Alt