Itunes oyunları,programları atmıyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Itunes oyunları,programları atmıyor
Arkadaşlar telefonu 4.0.1 e yükselttim. JailBreakMe dende jb yaptım. Ama genede atmıyor. cydia dan ayrıca bişeylermi yapmam lazım?

--------------- Ekleme ---------------

baktım ultrasnow da yüklü
 
ewt cydianın içinde manage kısmı var orya bas cıkan yere source var ona bas sagda edit var ona bas sonra solda add cıkacak onada bas adres cubuguna cydia.hackulo.us yaz cıkan sekmelerde önce instalousu indir sonra appsync for 4.0 veya 4.1 hangisi varsa onu yükle sonra cık iyice kontrol et indiklerinden emin sonra itunelse istedigini yükle bu kadar hatt bu sayfaya bak daha iyi http://www.maxicep.com/iphone-3g-de...ilgilenirim-turkcelld-calisiyorum-351587.html
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Öncelikle yardımın için teşekkür ederim.
Dediğin şeyleri yaptım. App 4.1 yüklüydü zaten öyle gözüküyordu. İnstallous da yüklendi. ama genede atmıyor

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşlar installous tan programları telefona yükleyebiliyorum. Bu jb nin doğru bir şekilde yapıldığı anlamına gelmezmi?
 

rapege

Üye
arkadaşım benim dediklerimi yaparsan telefonundan olur istersen burada anlatayım istersen msnde hangisi?

--------------- Ekleme ---------------

veya konuda açabilirim
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
vallah abi konu açarsan benim gibi mağdur olan arkadaşlarda faydalanabilir.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Harika çok teşekkür ederim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...