Hani tornet dedğimi şeyler vardı rulmanları tahtalar çakardık arabamsı şeyler yapardık.İşte onlarla yokuş aşağa kayıp koca mahalleyi rulman sesleriyle ayağa kaldırmayı çok özledim..
Sonracıma gelecek korkusu olmadan elimde üzerine sana yağı ve onun üzerine salça sürülmüş koca bir dilim ekmekle sokaklarda koşturmayı çok özledim...
ve son olarak itiraf ediyim...
Ben ayrıldım, bilerek ve isteyere lakin ayrdıldığım dakikadan itibaren onu çok özlemeye başladım ve halen özlüyorum....