İtİraf Edin Neyi Özlediniz ?

Sponsorlu Bağlantılar

Onur Saka

Onur Saka

Üye
Yaşamayı Ozledim :'(
 


EroL

EroL

Emekli Yönetici
kanımı delirten o heyecanı özledim
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Onu ...
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Bunu
 
zehircbbb

zehircbbb

Üye
Gözlerini...
 
huri$

huri$

Üye
her sabah siyah onlugumu giyip beyaz yakami takip ilkokula gitmeyi
23 nisandan 1 ay once folklor ekibine secilip ders yerine butun gun provalar yaptigimiz o gunleri
23 nisan sabahi annemin herseyimi utuleyip beni hazirlamasini
saçlarimi ormesini
stadyuma gittigimizde folklor ekibinin sirasi geldiginde tirubunden bana el sallamasini
 
Aksi

Aksi

Üye

ıcten gulmeyı
 
'Davut

'Davut

Üye
Alex de sauza nın frikik den gol atmasını...:d:
 
Aksi

Aksi

Üye


Gulusunu
 
kemal21

kemal21

Üye
onu özledim
 
Aksi

Aksi

Üye


cıglık atmayı :D
 

WitchKing

Üye
ilk okulumu
 
SULTAN 26

SULTAN 26

Üye
özlencek birsey kalmadi
 
Aksi

Aksi

Üye


kahretsın kı Onu
 
haltie

haltie

Üye
çocukluğumun anılarını
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Çokoprensi:D
 

WitchKing

Üye
probis i :D
 
'Davut

'Davut

Üye
Ali abi..:) Kendisini bir kerede görmesemde özledim...:)

Forumda olması yeterdi bee...:)
 

WitchKing

Üye
simit ayran
 


Üst Alt